عرضه اچ تی سی وان M8 با شش رنگ مختلف در بازار ایران

شرکت اچ تی سی ازآغاز عرضه آخرین پرچمدار خود آج تی سی وان M8 در 8 رنگ مختلف در بازار ایران خبر داد.

1

معمولاً رنگ‌ها نقطه تفاوت اصلی در میان سلایق مختلف خریداران تلفن همراه هوشمند به‌حساب می‌آیند مخصوصاً وقتی پای یک طراحی متفاوت و تمام فلزی در میان باشد مطمئناً خبر خوبی خواهد بود که می‌توانید از میان دسته‌ای از رنگ‌های چشمگیر از قبیل آبی متالیک، قرمز مخملی، صورتی ملایم، در کنار رنگ‌هایی همچون طلایی کهربایی، نقره‌ای یخین و خاکستری مفرغین رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

HTC-One-M8-red-pink

البته ابن تنها مزیت این روزهای خرید آخرین پرچمدار اچ تی سی در بازار ایران نیست! این شرکت این روزها (تا آخر مهرماه ۱۳۹۳) به خریداران این گوشی، با خرید هر دستگاه یک قاب گوشی DOT View رایگان نیز اهدا می‌کند.

اچ‌تی‌سی از چیپست اسنپ‌دراگون 801 استفاده کرده که شامل چهار هسته پردازشی Krait 400 با سرعت 2.3 گیگاهرتز و همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 330 با فرکانس 550 مگاهرتز می‌شود. این پردازنده توسط دو گیگابایت رم همراهی می‌شود و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای گوشی در نظر گرفتهشده است.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری وان M8 می‌توان به GPS، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی LTE، پشتیبانی از USB on the Go، باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی، NFC و بلوتوث 4.0 اشاره کرد. به ادعای اچ‌تی‌سی باتری وان جدید می‌تواند 40 درصد بیشتر نسبت به نسل قبلی عمر کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسین می‌گوید

    عزیز جان اون قاب رو مفتی که نمیده حدود 2100 قیمت زده یه قاب نهایت 100 تا 150 روش میده….در حالی که این گوشی در بازار غیر رسمی و بدون گارانتی 1700 قیمت داره .
    یعنی نمایندگی حدود 400 بالاتر قیمتو زده.
    من به تمامی دوست داران M8 میگم از نمایندگی نخرن تا قیمت رو به 1600 کاهش بده چون بیشتر از این نمی ارزه.