صفحه خانگی اپل واچ را به ساعت هوشمند اندروید ویر خود بیاورید!

اگر از زمان رونمایی اپل واچ ساعت هوشمند شرکت اپل در رویای برخورداری از چنین ساعتی هستید اما به تازگی یک ساعت هوشمند مجهز به اندروید ویر خریده‌اید یا نه اصالتا اندرویدی هستید و تنها طراحی صفحه خانگی اپل واچ شما را مسحور خود کرده خبر خوبی برایتان داریم!

2

یک توسعه‌دهنده برنامه‌های اندرویدی به تازگی از صفحه خانگی ساعت هوشمند اپل واچ را با تمام آیکون‌های گرد آن کپی‌برداری کرده و نسخه اندروید ویر آن را برای ساعت‌های هوشمند مجهز به این سیستم عامل عرضه کرده است.

البته یک تفاوت عمده میان آنچه احتمالا شما بر روی صفحه ساعت اندرویدی ویر خود می‌بینید با آنچه که اپل برای ساعت هوشمند خود تدارک دیده وجود دارد! آیکون‌های گرد روی ساعت هوشمند اندروید ویر شما هیچگاه کار نخواهند کرد و تنها نمایشی هستند و نمی‌توانید با لمس آنها به اپلیکیشن مورد نظر وارد شوید!البته هر چه که باشد همان طراحی را در ساعت خود می‌بینید و می‌توانید به خودتان القا کنید که این ساعت حداقل از نظر ظاهری چیزی از رابط کاربری ساعت اپل کم ندارد!

در واقع این طرح صفحه خانگی ساعت اپل واچ محصول یک برنامه تولید صفحه ساعت برای ساعت‌های هوشمند اندروید ویر است که می‌توانید آن را از گوگل‌پلی دریافت کنید و پس از نصب ان برای دریافت صفحه ساعت اپل واچ به اینجا بروید و این صفحه ساعت ویژه اندروید ویر را دریافت و نصب کنید. همانطور که حدس می‌زنید با نصب این اپلیکیشن علاوه بر صفحه خانگی اپل واچ می‌توانید طرح‌های دیگری را نیز بر روی ساعت خود استفاده کنید و طرح موسوم به Pear که با کپی‌برداری از اپل‌واچ ایجاد شده تنها یکی از آنهاست. این برنامه برای هر دو نوع صفحه نمایش گرد و چهارگوش ساعت‌های هوشمند طراحی شده است.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. abolfazl می‌گوید

    عالیه حیرت انگیز

  2. Amir می‌گوید

    مثل اینه که بری یک ماکت موبایل بگیری
    هیچ فرقی با گوشی اصلی ندارع تنها عیبش اینه که کار نمیکنه!

    این که بدرد نمیخوره، خودشو مسخره کرده