رونمایی نیکون از دوربین COOLPIX S6900 ویژه دوستداران تصاویر سلفی!

این روزها بازار عکس‌ گرفتن خود و یا به اصطلاح سلفی گرم است و در همین راستا نیکون نیز ظاهرا سعی داشته تا از قافله عقب نماند.

0

Nikon-COOLPIX-S6900-Selfie-Camera

دوربین COOLPIX S6900 منحصرا برای دوستداران تصاویر سلفی ساخته شده و امکاناتی نظیر صفحه نمایش متحرک و پایه مخصوص را برای سهولت در گرفتن این گونه تصاویر در محصول جدید خود تعبیه کرده است.

جالب اینجاست که حتی دکمه شاتر نیز بر روی جلوی دوربین قرار گرفته تا فرآیند عکس‌برداری سلفی هرچه راحت‌تر شود.

همانطور که گفته شد نیکون این دوربین را برای علاقه‌مندان عکس‌های سلفی ساخته است و امکان تصویربرداری بدون فشردن دکمه شاتر و با گرفتن ژست‌های مشخصی که از پیش تعریف شده است نیز در COOLPIX S6900 تعبیه شده است.

 نیکون برای دوربین سلفی جدید خود سنگ‌تمام گذاشته و آنرا به امکانات نرم‌افزاری مختلفی برای بهینه سازی عکس‌های گرفته شده نیز مجهز کرده است. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این دوربین را نیز می‌توان امکان ترکیب و گذاشتن عکس‌های مختلف در کنار یکدیگر ذکر کرد.

در کنار تمام این امکانات، دوربین جدید نیکون به سنسور ۱۶ مگاپیکسلیCMOS با قدرت بزرگنمایی ۱۲ برابر به صورت اپتیکال و صفحه نمایش ۳ اینچ مجهز می‌باشد و این شرکت قول داده تا این محصول را با قیمت ۲۴۹ یورو در تاریخ اول مهر ماه به بازار عرضه کند.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.