جی فلکس 2 ال‌جی با صفحه‌نمایش کوچکتر اما با وضوح بیشتر در راه است

جی فلکس ال‌جی دو قابلیت منحصربه‌فرد با خود داشت: صفحه‌نمایش خمیده قابل انعطاف و قاب پشتی ترمیم‌پذیر. اما صفحه‌نمایش 6 اینچی آن هم با وضوح 720p چندان مناسب به نظر نمی‌رسید. حالا شایعه جدید خبر از اندازه کوچکتر اما وضوح بیشتر دارد.

0

اندازه 6 اینچی حتی با استانداردهای امروزی فبلت‌ها باز هم بسیار بزرگ به نظر می‌رسد تاحدی که کار با یک دست را عملاً غیرممکن می‌کند. علاوه بر آن وضوح 720p هم تراکم پیکسلی نه‌چندان عالی 245 پیکسل بر اینچ را باعث شده بود که قابل رقابت با پرچمداران نبود.

حالا گفته می‌شود جی فلکس بعدی وضوحی حتی بیشتر از 1080p و احتمالاً 2560 در 1440 پیکسل خواهد داشت. به این ترتیب با کاهش اندازه صفحه و افزایش فوق‌العاده وضوح صفحه کیفیت تصویر به اندازه چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد. در شایعه جدید چیزی در مورد قابلیت ترمیم و یا زمان عرضه G Flex 2 گفته نشده است اما اگر به خاطر داشته باشید ال‌جی رسماً تأیید کرد که جی فلکس 2 زمستان از راه خواهد رسید.

علاوه بر این یک شایعه در اواخر اردیبهشت ماه هم ادعا کرده بود که جی فلکس 2 با یک ویژگی منحصربه‌فرد از راه خواهد رسید.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.