ال جی از آغاز عرضه جهانی L Fino و L Bello در هفته جاری خبر داد

بر طبق آخرین اخبار منتشر شده شرکت ال‌جی در آستانه‌ی عرضه جهانی گوشی‌های پایین رده خود یعنی L Fino و L Bello قرار دارد و به زودی عرضه‌ی جهانی آن را آغاز خواهد کرد. ال‌جی ماه گذشته این گوشی‌ها را رونمایی کرده بود.

1

این گوشی‌های هوشمند در هفته جاری در برزیل و کشورهای آمریکای لاتین در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت و به زودی در کشورهایی اروپایی و آسیایی توزیع خواهد شد.

گوشی هوشمند L Fino به پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز و یک صفحه‌نمایش 4.5 اینچی با فناوری IPS و تراکم پیکسلی 207ppiمجهز است. همچنین باتری این گوشی 1900 میلی آمپر بر ساعت ظرفیت دارد و دوربین این گوشی توانایی گرفتن عکس‌هایی با کیفیت 8 مگاپیکسل را دارا است. این گوشی تحت سیستم‌عامل اندروید نسخه کیت‌کت و در رنگ‌های سفید، سیاه، طلایی، قرمز و سبز عرضه خواهد شد و به ویژگی Knock Code نیز مجهز است.

LG-L-Fino

گوشی L Bello از یک صفحه‌ نمایش 5 اینچی با تراکم پیکسلی 196ppi بهره می‌برد و به خاطر صفحه نمایش بزرگتر ال‌جی از یک باتری با دوام در آن بهره گرفته است. ظرفیت باتری این گوشی 2540 میلی آمپر بر ساعت و دوربین آن 8 مگاپیکسل گزارش شده است. از نظر نرم‌افزاری گوشی L Bello هیچ تفاوتی با برادر کوچکتر خود ندارد. گوشی L Bello تنها در رنگ‌های سفید و سیاه عرضه خواهد شد.

در هر دو مدل، کاربران قادر خواهند بود با حافظه‌های جانبی میکرو SD، فضای داخلی دستگاه را افزایش دهند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Mahdi می‌گوید

    همین امکانات رو تو یه گوشی هواوی دیدم که قیمتش خیلی بیشتر از این گوشی بود .واقعا جای تاسف داره که مردم پول رو میرن میدن به هواوی که چند ساله اومده تو بازار و اطمینانی بهش نیست .و کیفیت و اسم ال جی رو نادیده میگیرن .