قابلیت تماس ویدئویی به وایبر اضافه شد

اپلیکیشن پیام‌رسان وایبر از محبوبیت بالایی میان کاربران ایرانی برخوردار است و حالا به نسخه پنجم به‌روزرسانی شده است. در آپدیت جدید یک قابلیت مهم به وایبر اضافه شده و آن‌هم تماس تصویری است.

4

در شرایطی که تماس تصویری که یکی از بدیهیات نسل سوم ارتباط موبایلی است در کشور ما غیرفعال شده است این ویژگی وایبر می‌تواند بسیار مفید باشد. البته کاربران PC وایبر مدتی است تماس تصویری را به صورت آزمایشی در اختیار داشتند اما حالا در آخرین نسخه وایبر می‌توانید از گوشی یا تبلت اندرویدی یا iOS خود نیز تماس تصویری برقرار کنید.

Viber-PC

علاوه بر این ویژگی رابط کاربری نسخه اندروید نیز بهتر شده است و در نسخه iOS نیز می‌توانید به راحتی تصاویر و ویدئوها را فوروارد کنید. نسخه 4.3 دسکتاپ نیز می‌توانید برای مکالمات پس‌زمینه انتخاب کنید.

وایبر سه ماه پیش اعلام کرد که بیش از 360 میلیون کاربر و 100 میلیون کاربر فعال دارد. آخرین نسخه وایبر را می‌توانید همین حالا برای اندروید، iOS و ویندوز از وب‌سایت وایبر دانلود کنید.

PCMag

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. راحيل می‌گوید

    وایبر من نزدیک یک ماهه که بلاک شده. خط تلفنم رو هم عوض کردم بازم خط جدید بلاک شد. چی کار باید بکنم؟ پیغام invalid number میده موقع ثبت نام. درواقع وایبر من به کل deactive شده.

  2. Alireza Moradi می‌گوید

    زبان فارسی هم بهش اضافه شده

  3. Diego می‌گوید

    پس بهانه فیلتر شدنش هم جور شد

    1. Amir می‌گوید

      خب معلومه دیگه
      مگه نمیدونی مسولان چقققدر به فکر امنیت هستند
      و جالبه این برنامه ها امنیت ملی را به خطر میندازه ولی مسائلی مثل پالم و آلودگی هوا اصلا
      اینترنتم عمدا درست نمیکنن