ساعت اپل‌واچ ضدآب است؛ اما نه آنقدر که انتظار دارید!

Apple Watch واقعاً معرفی شده و قرار است اوایل 2015 عرضه شود اما هنوز کار ساختش به پایان نرسیده و اپل در فرصت باقی‌مانده احتمالاً بیشتر روی آن کار خواهد کرد.

0

اما در این میان و در کنفرانس اپل سخنی از بعضی از خصوصیات ساعت اپل مثل مصرف باتری و یا مقاومتش نسبت به آب به میان نیامد و شاید این همان دلیلی بود که  David Pogue نویسنده سرویس فناوری بحش خبری یاهو ظاهراً توانسته با اپل ارتباط برقرار کرده و به این اطلاعات دست پیدا کند که Apple Watch احتمالاً ضد آب خواهد بود! پس نگران استفاده از آن زیر باران و یا حین شستن دست‌های خود نباشید اما ظاهرا آن‌قدرها هم ضد آب نیست که بتوانید زیر دوش حمام و یا در استخر از آن استفاده کنید!

در همین حال اپل تصویری را منتشر کرده که در آن یک ورزشکار یک اپل واچ به دست کرده و تقریباً آن را زیر آب گرفته و این نشان می‌دهد که این محصول اپل تا حدودی مقاوم در برابر آب خواهد بود.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.