رزیدنت اویل Revelations 2 در چهار قسمت سریالی منتشر می‌شود

هر قسمت از بازی 6 دلار قیمت خواهد داشت و البته شما می‌توانید با خرید یک Season Pass هر چهار قسمت از بازی را در هنگام عرضه روی هم با 25 دلار خریداری کنید. همچنین، نسخه‌ی کامل بازی نیز بر روی دیسک و در فروشگاه‌ها با قیمت 40 دلار عرضه می‌شود.

0

کپکام برنامه‌ی هفتگی خود برای انتشار بازی Resident Evil: Revelations 2 در عرض یک ماه و در قالب چهار قسمت جداگانه را اعلام کرد.

طبق اعلام این شرکت ژاپنی، هر قسمت از بازی 6 دلار قیمت خواهد داشت و البته شما می‌توانید با خرید یک Season Pass هر چهار قسمت از بازی را در هنگام عرضه روی هم با 25 دلار خریداری کنید. همچنین، نسخه‌ی کامل بازی نیز بر روی دیسک و در فروشگاه‌ها با قیمت 40 دلار عرضه می‌شود. احتمال می‌رود که تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی بازی زمانی بعد از انتشار آخرین قسمت از بازی باشد.

کپکام محتوای اضافه برای بازی در نظر گرفته است که برای هر دو نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتالی بازی وجود خواهد داشت. این بازی همچنان تاریخ انتشار مشخصی ندارد و باید اوایل سال 2015 میلادی منتظر آن باشیم. قرار است این بازی برای پی‌سی، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه شود. خبری از عرضه‌ی بازی برای پلتفرم‌های نینتندو نیست.

re-revelations-2-pic

در این بازی شاهد بازگشت قهرمان دوست داشتنی سری، کلیر ردفیلد در کنار یک کارکتر تازه‌کار اما آشنا -دختر بری برتون خواهیم بود. این دو وارد یک سازمان ضدبیوتروریسم می‌شوند و ماجراهایی را از سر خواهند گذراند که به گفته‌ی کپکام “طبق سنت رزیدنت اویل مصیبت خیلی زود سر راه آن‌ها قرار خواهد گرفت”. این بازی هم ظاهرا با کلیشه‌ی “از هوش رفتن کارکترهای اصلی و به هوش آمدن در مکان ناشناخته، مرموز و ترسناک” آغاز شده و ادامه خواهد یافت.

کپکام اعلام کرده است که در نمایشگاه گیم توکیو در هفته‌ی آینده، قسمت اول از این بازی را به نمایش خواهد گذاشت.

eurogamer.net

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.