اولین هدفون با اتصال Lightning اپل را فیلیپس تولید کرد

پیش از معرفی رسمی آیفون شایعاتی در مورد هدفون‌های جدید اپل که به پورت Lightning آیفون وصل می‌شوند به گوش می‌رسید. حالا این فیلیپس و نه اپل است که هدفون Fidelio M2L را با این اتصال معرفی کرده است.

0

شاید بپرسید وقتی هدفون اتصال شارژ دستگاه را اشغال کند پس چه مزیتی خواهد داشت. با اتصال به Lightning هدفون جدید فیلیپیس می‌تواند به جای decoder خود آیفون از DAC بهتر داخلی هدفون برای پخش صدای با وضوح بالای 24 بیتی و همچنین آمپلی‌فایر خود هدفون استفاده کند که هیچ هدفونی با اتصال 3.5 میلی‌متری قادر به انجام آن نیست.

lightning-connector-plug

هدفون Fidelio M2L که به صورت اختصاصی برای آیفون، آی‌پاد و آی‌پد عرضه می‌شود قیمتی برابر با 250 یورو داشته و قرار است آذرماه وارد بازار شود. حالا که اپل کمپانی بیتس را نیز به تصاحب خود درآورده است انتظار داشتیم هدفون‌های جدید Lightning را ابتدا از سوی اپل ببینیم.

علاوه بر کیفیت صدا، اتصال جدید امکان اجرای اپلیکیشن‌های خاص و کنترل آن‌ها را نیز فراهم کرده و هدفون‌های آینده شاید بتوانند همزمان حتی آیفون شما را شارژ کنند!

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.