کالبدشکافی موتو 360: باتری کوچک‌تر از ادعا و چیپست عصر حجر!

شکی نیست که ساعت موتو 360 طرفداران زیادی دارد اما موتورولا در هنگام معرفی مدل چیپست به کار رفته در این ساعت را اعلام نکرد و همچنین به نظر می‌آید ظرفیت باتری را نیز کمی بیشتر از مقدار واقعی اعلام کرده است!

6

موتورولا شاید جدیدترین فناوری‌های ساخت را برای ساعت هوشمندش به کار برده باشد اما ظاهرا از یک چیپست بسیار قدیمی استفاده کرده است. در حالی که ساعت‌های رقیب اندرویدی از چیپست اسنپ‌دراگون 400 کوالکام استفاده می‌کنند موتورولا چیپست TI OMAP3630 را در درون موتو 360 قرار داده که اولین بار چهار سال پیش در گوشی Droid 2 دیده بودیم.

همچنین موتورولا ظرفیت باتری موتو 360 را 320 میلی‌آمپرساعت اعلام کرده بود که ظاهرا ظرفیت اصلی تنها 300 میلی‌آمپرساعت است. موتورولا در این‌باره به وب‌سایت Computerworldگفته است 320 میلی‌آمپرساعت ظرفیت معمولی و 300 ظرفیت حداقل است! به هر حال بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد اگر خوش‌شانس باشید موتو 360 یک روز کاری را پاسخگو خواهد بود و در غیر این‌صورت باید در اوایل شب آن را مجدداً به شارژر بی‌سیمش متصل کنید.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. Alireza Moradi می‌گوید

    نتیجه زود نباید قضاوت کرد.

  2. Fery می‌گوید

    با این اوصاف همون ساعت سامسونگ و بیشتر میپسندم مخصوصا با امکان قراردادن سیمکارتی که داره و میشه مستقل از گوشی باهاش کار کرد.ولیکن شخصا تا این ساعت ها نتونند حداقل 3 روز با یک بار شارژ کار کنند،سمتشون نمیرم.

  3. Amir می‌گوید

    کلا ساعت جالبی هم نبود
    اون ساده لوح هایی که سریع انبار رو خالی کردن!!!
    بعضی وقتها هم خوبه این چیزا زود تو ایران نمیاد

  4. محمد مهدی می‌گوید

    اولا که موتورولا مال گوگل نیست بلکه مال لنوو هست .
    دوما گوگل تا حالا کی دروغ گفته ؟؟
    شما یه موردش رو مثال بزن .

  5. مهدی می‌گوید

    گوگل دروغگویی رو به شرکت های هم که گرفته یاد داده. پردازنده بسیار قدیمی!!! و دروغ گفتن در مورد باطری؟

    1. hesam می‌گوید

      گوگل چه دروغی گفته ک تین دومیش باشه ک میگی یاد داده؟؟؟