آیا می‌دانید: طراحی آیفون 6 بیش از پنج ماه پیش کاملاً لو رفته بود!

حالا آیفون 6 اپل دیگر رسما رونمایی شده تا به ماهها شایعه و گمانه‌زنی پایان داده شود و بالاخره چشمانمان به طراحی جدیدترین پرچمداران یا بهتر بگوئیم پرچمداران آیفون روشن شود. اما بد نیست بدانید این طراحی اپل در واقع در میان یکی از همین تصاویری که مدعی بودند از جدیدترین نسل آیفون گرفته شده‌اند لو رفته بود.

0

در تصاویری که یازدهم فروردین ماه امسال در وب‌سایت‌های اینترنتی از جمله در فارنت منتشر شده بود و از یک منبع داخلی در شرکت فاکس کان به بیرون درز پیدا کرده بود، قاب پشتی آیفون 6 را نشان می‌داد و هم‌اکنون می‌توانید ببینید که دقیقا با آن چیزی که شب گذشته اپل رونمایی کرد مطابقت دارد.

Purported-iPhone6-pictures-inside-Foxconn-01

در تصویر منتشر شده همچنین طراحی آیفون 6 بر روی صفحه نمایشگر یک رایانه هم دیده می‌شد و نکته قابل توجه نوع طراحی در نظر گرفته شده برای دوربین و برجستگی آن بر روی قاب در مدل‌های جدید بود.

iphone6

البته در کنار این تصویر که درست از آب درآمده، سیلی از تصاویر نیز وجود داشتند که هیچکدام صحیح نبود و تنها بر پایه حدس و گمان‌ها منتشر شده بود. در هر صورت شاید این تصویر درز کرده یکی از بهترین تصاویر درست منتشر شده از یک محصول ان هم تقریبا نزدیک به شش ماه قبل از رونمایی رسمی آن به شمار رود.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.