آپدیت اندروید 4.4.4 اکسپریا ZL ،ZR ،Z‌ و تبلت Z سونی از راه رسید

شرکت سونی عرضه آپدیت اندروید 4.4.4 کیت‌کت را برای گوشی‌های هوشمند اکسپریا Z، اکسپریا ZR، اکسپریا ZL و همچنین تبلت اکسپریا تبلت Z‌ خود آغاز کرد. این آپدیت به زودی در سرتاسر نقاط جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.

5

گوشی هوشمند اکسپریا Z سونی از اردیبهشت ماه گذشته به اندروید 4.4.2 مجهز شده است و حالا سونی ظاهرا تصمیم گرفته با صرفنظر از آپدیت 4.4.3 به صورت مستقیم به عرضه آپدیت اندروید 4.4.4 برای این گوشی روی بیاورد. مطمئنا این آپدیت تمامی رفع مشکلاتی که در هر دو نسخه توسط گوگل عرضه شده بود را در بر می‌گیرد.

همانطور که گفتیم سونی در عین حال این آپدیت‌ را برای سایر هوشمندهای سری Z خود از جمله اکسپریا ZR، اکسپریا ZL  و همچنین تبلت اکسپریا تبلت Z‌ خود عرضه کرده است. سونی اعلام کرده این آپدیت علاوه بر رفع برخی ایرادات، بهبودهایی در عمر شارژ باطری، عملکرد وای فای و همچنین بخش ایمیل رابط کاربری ایجاد خواهد کرد.

اگر از سری اکسپریا Z سونی دارید می‌توانید منتظر این آپدیت در همین روزها باشید که به صورت ناتیفیکیشن بر روی صفحه گوشی شما ظاهر شود. برای اطمینان از عرضه این آپدیت برای گوشی‌تان می‌توانید سری به بخش اتپدیت در تنظیمات گوشی خود بزنید.

معمولا در گوشی‌های سونی نصب نرم‌افزار Sony PC Companion بر روی رایانه مطمئن‌ترین راه برای اطمینان از عرضه این آپدیت و حتی دریافت و نصب آن است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. mohsen می‌گوید

    با سلام گوشی من اندروید4.3 است اپدیت سنتر من الان اپدیت 4.4.4 رو داره ایا اول باید4.4.2 نصب بشه؟ چرا سنتر 4.4.4 رو اورده؟

  2. محمد می‌گوید

    ببخشید به اندورید 4.4.2 آپدیت کردید یا به اندورید 4.4.4؟

  3. محمد می‌گوید

    من اپدیتش کردم دیشب

  4. بنیامین می‌گوید

    عالیه سونی پشتیبانیش خیلی خوبه

  5. Amir می‌گوید

    سونی،
    ازش نمیگذرم
    با این وضع چرته آپدیت دادنش