تست بنچمارک GeekBench آیفون ۶ رم یک گیگابایتی را تایید می کند

تنها چند ساعت به مراسم اپل باقی مانده است و هنوز شایعات ادامه دارد. این ساعات داغ‌ترین ساعات شایعات است؛ چرا که اطلاعات نسبتاً دقیق و موثق‌تری از آیفون 6 لو می‌رود. اکنون مشخصات آیفون 6، نتایج بنچمارک آن و هم‌چنین یک نمونه تصویر گرفته شده با دوربین آن هم لو رفته است.

0

مشخصات منتسب به آیفون 4.7 اینچی جدید به شرح مقابل است: رزولوشن 1334×750 صفحه‌نمایش بدون استفاده از یاقوت کبود، چیپ SoC جدید Apple A8 با دو هسته‌ی 1.4 گیگاهرتزی و در کنار آن یک گیگابایت رم که طبق شایعات گذشته هم احتمال استفاده از یک گیگابایت رم زیاد است. در این قسمت می‌توانید دو اسکرین‌شات از Geekbench 3 رو آیفون 6 را ببینید.

iphone 6 geekbench screenshot

نتایج این بنچمارک را هم می‌توانید در تصویر ببینید. امتیاز 1633 برای تک‌هسته و امتیاز 2920 برای چندهسته. از نظر امتیازی هم‌اکنون آیپد ایر بیش‌ترین امتیاز Geekbench را در بین محصولات اپل دارد که امتیاز 1476 برای حالت تک‌هسته‌ی آن و امتیاز 2678 برای حالت چند‌هسته‌ی آن به ثبت رسیده است؛ پس می‌توان آیفون 6 را سریع‌ترین دستگاه بین تبلت‌های آیپد و سری گوشی‌های آیفون دانست.

در آخر می‌توانید یک نمونه تصویر گرفته شده با دوربین آیفون 6 را هم مشاهده کنید که با آیفون 5S و جی3 ال‌جی مقایسه شده است. به‌نظر می‌رسد دوربین آیفون 6 همان رزولوشن 8 مگاپیکسلی را داشته باشد، با این تفاوت که کیفیت تصاویر ثبت شده نسبت به آیفون 5S افزایش یافته است. داوری در مورد این تصاویر را به خودتان می‌سپاریم؛ چون تنها با شایعاتی سروکار داریم و فقط می‌توان تا مراسم اپل که ساعاتی دیگر برگزار می‌شود صبر کرد.

9to5Mac GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.