نسخه 5.5 اینچی آیفون 6 برای اجرای اپ‌ها به صورت افقی بهینه شده است

آیفون ۵.۵ اینچی به همراه سیستم‌عامل iOS 8 در راهست و این‌طور که پیداست اپل برنامه‌هایی برای اجرای اپلیکیشن‌ها به صورت افقی بر روی صفحه بزرگ این دستگاه دارد.

0

در همین راستا برنامه‌نویسی با نام Steven Troughton-Smith با استفاده از شبیه‌ساز کیت توسعه نرم‌افزار iOS موفق شد تا برنامه‌ها را در حالت افقی با رزولوشن 736 نقطه در 414 پیکسل (1472 در 828 در 2X و 2208 در 1242 در 3X)‌ به اجرا بگذارد و اسکرین‌شات‌هایی از آن را منتشر کند.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید نتیجه کار کاملا مطلوب به نظر می‌رسد و با این حساب می‌توان گفت برنامه‌های کارآمد بیشتری برای این فبلت به صورت افقی می‌توان طراحی کرد. از طرف دیگر ظاهر دوگانه پنل نرم‌افزار نیز شباهت زیادی به آنچه قبلا در سیستم‌عامل iOS دستگاه‌های iPad دیده‌ایم دارد.

iPhone-6-to-run-iOS-optimized-for-landscape-apps-02

این نکته را نیز نباید فراموش کرد که اپل در سمینار توسعه دهندگان نرم‌افزاری WWDC سال ۲۰۱۴ صحبت‌هایی در خصوص رابط کاربری سازگار با حالت‌های افقی و عمودی تصویر به میان آورده بود.

این طور که پیداست نسخه ۵.۵ اینچی آیفون ۶ مدتی پس از عرضه نسخه ۴.۷ اینچی این دستگاه با سخت‌افزار قوی‌تر به بازار عرضه خواهد شد. جالب اینجاست که شایع شده دو ماژول مختلف برای صفحه نمایش لمسی این گوشی در نظر گرفته شده است که این شایعه با توجه به اخبار جدید در خصوص استفاده نسخه ۵.۵ اینچی آیفون ۶ از صفحه نمایش یاقوت کبود باورپذیر به نظر می‌رسد.

در مجموع باید گفت که عمر گمانه‌زنی‌ها در خصوص آیفون 6 به سر آمده، چرا که اپل طی مراسمی فردا از آیفون  4.7 اینچی خود رونمایی خواهد کرد و متعاقبا آذر ماه امسال نسخه ۵.۵ اینچی آیفون ۶ رونمایی می‌شود.

GsmArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.