ایسوس تبلت VivoTab 8 را با ویندوز ۸.۱ و پردازنده ۶۴ بیتی معرفی کرد

ایسوس در روز اول نمایشگاه ایفا ۲۰۱۴ تمرکز ویژه‌ای بر روی ساعت هوشمند خود که زن واچ (ZeWatch) نامیده می‌شود داشت. البته این شرکت نیز مانند سایر رقبا دست پر به این مراسم آمده بود و در کنار این ساعت هوشمند از محصولات دیگری نظیر مموپد ۷ (MeMO Pad 7) که به سیستم‌عامل اندورید مجهز بوده و معماری پردازنده آن ۶۴ بیتی‌ می‌باشد پرده برداشت. اما علاوه بر صف‌آرایی محصولات ایسوس در ایفا ۲۰۱۴ تبلت جدید ۸ اینچی VivioTab 8 با ویندوز ۸.۱ و پردازنده ۶۴ بیتی، توانست نظر علاقه‌مندان تبلت‌‌های ویندوزی را به خود جلب کند.

0

این پردازنده ۶۴ بیتی از سری اتم Z3745 می‌باشد که از ۴ هسته با فرکانس ۱.۸۶ گیگاهرتز بهره می‌برد. تکنولوژی SoC (به معنای یکپارچه کردن اجزای یک کامپیوتر یا دیگر سیستم‌های الکترونیکی شامل پردازشگرهای رایانه یا موبایل در یک مدار مجتمع (تراشه) می‌باشد) نیز همانند MeMo Pad 7 در این تبلت ویندوزی به کار گرفته شده است. در خصوص میزان رم نیز ایسوس این تبلت را در دو نوع ۱ و ۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد کرد. ایسوس برای حافظه ذخیره‌سازی تبلت ویندوزی خود نیز دست‌ودل بازی به خرج داده و آن را به ۳۲ گیگابایت حافظه SSD مجهز کرده که البته این میزان تا مقدار ۶۴ گیگابایت از طریق درگاه حافظه میکرو‌اس‌دی قابل افزایش است.

 VivoTab-8

صفحه‌نمایش تبلت جدید ایسوس نیز همان‌طور که گفته شد ۸ اینچ از نوع IPS با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ می‌باشد. سایر مشخصات این تبلت را می‌توان ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی در قسمت جلو و عقب به همراه باتری ۳۰۴۰ میلی‌آمپری که می‌توانند تا ۸ ساعت دستگاه را روشن نگه دارد، تشکیل می‌دهند. از لحاظ رنگ‌بندی نیز ایسوس تنوع رنگ مناسبی را برای تبلت جدید خود لحاظ کرده و آن را در رنگ‌های سفید و مشکی به همراه بنفش و طلایی به بازار عرضه خواهد کرد. جالب اینجاست که تمام این تجهیزات سخت‌افزاری بیشتر از ۳۳۰ گرم وزن برای این تبلت در بر نداشته است.

 VivoTab-8-asus

در مجموع می‌توان گفت که تبلت VivioTab 8 محصولی است که در سطح پایین‌تری از VivioTab Note 8 از لحاظ سخت‌افزاری قرار می‌گیرد. در حال حاضر VivioTab Note 8 با قیمت ۲۴۹ دلار در فروشگاه مایکروسافت به فروش می‌رسد و با این حساب می‌توان پیش‌بینی کرد که VivioTab 8 نیز قیمتی در همین حدود داشته باشد.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.