بازگشت MSN: تغییر نام اپلیکیشن‌های Bing مایکروسافت

همان‌طور که می‌دانید چند روز پیش مایکروسافت رسماً پایان کار مسنجر MSN را اعلام کرد. حالا به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد اپلیکیشن‌های بینگ را با تغییر نام به MSN برای اندروید و iOS عرضه کند.

0

اپلیکیشن‌ها فعلی بینگ مانند News، Sports، Weather و Finance به زودی از بینگ به MSN تغییر نام پیدا خواهند کرد. این اقدام در بخشی از حرکت موبایل-اول کلاود-اول مایکروسافت برای در دسترس قرار گرفتن سرویس‌های ابری مایکروسافت در پلتفرم‌ها مختلف انجام خواهد گرفت.

Bing-Apps

از آن‌حایی که در سال‌های اخیر مایکروسافت نام MSN را کمرنگ و کمرنگ‌تر کرده بود و به جای آن Windows Live و Bing را جانشین کرده بود این حرکت بازگشت به سوی MSN کمی عجیب به نظر می‌رسد. صفحه‌خانگی جدید MSN.com که در حالت پیش‌نمایش آنلاین شده است تعدادی از سرویس‌های مایکروسافت و شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و توییتر را به نمایش گذاشته است. تنظیمات و اطلاعات اپلیکیشن‌های بینگ نیز قرار است میان MSN.com، اپلیکیشن‌های MSN و همچنین دستیار صوتی کورتانا همگام‌سازی شود.

New-MSN

گفتنی است از آنجایی که MSN هنوز به عنوان صفحه خانگی پیش‌فرض مرورگرهای قدیمی اینترنت اکسپلورر قرار دارد از بازدید خوبی برخوردار است اما هنوز مشخص نیست که با این تغییر نام وسیع چه بر سر برند بینگ خواهد آمد.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.