موجودی ساعت هوشمند موتو 360 در چند ساعت به پایان رسید

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ روز جمعه عرضه شد و در کمال ناباوری در عرض تنها چند ساعت موجودی این ساعت در انبار به اتمام رسید.

0

موتورولا طی مراسمی در شیگاگو نسل دوم موتو ایکس و موتو جی‌ را معرفی کرد و در همین مراسم بود که اعلام کرد خریدارن می‌توانند اقدام به خرید ساعت مورد علاقه خود (موتو 360) نمایند.

اما همانطور که گفته شد خوشحالی علاقه‌مندان این ساعت هوشمند دیری نپایید چرا که تنها چند ساعت پس از اعلام این خبر وب‌سایت موتورولا و همچنین فروشگاه مجازی گوگل استور از اتمام موجودی این ساعت خبر دادند.

البته سایر خرده فروشان در چند روز آینده فروش مجدد این ساعت پرطرفدار را آغاز خواهند کرد اما متاسفانه این فروشندگان برنامه‌ای برای فروش آنلاین موتو 360 ندارند. با این حساب علاقه‌مندان این ساعت هوشمند چاره‌ای به جز ثبت نام و انتظار در لیست اینترنتی خرید موتو 360 ندارند.

این طور که پیداست موتورولا به هیچ وجه فکر نمی‌کرد که این ساعت تا به این اندازه پرطرفدار واقع شود چرا که در لیست ثبت‌نام اینترنتی درخواست خرید این ساعت قید شده تنها به تعداد محدودی موتو 360 برای فروش قرار داده خواهد شد.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.