انتشار تصاویر و ویدئویی از یک دستگاه آیفون 6 در حال کار!

بنابر آن چیزی که تایمر وب‌سایت شرکت اپل نشان می‌دهد کمتر از دو روز تا رونمایی از آیفون جدید اپل باقی مانده و این روزها ظاهرا سیل تصاویر درز کرده دست بردار نیست اما تصایوری که امروز منتشر شده تفاوت عمده‌ای دارد: اینجا یک دستگاه آیفون در حال کار کردن می‌بینید!

2

بله! در تصاویری که ساعاتی پیش در اینترنت و توسط وب‌سایت چینی cnBeta منتشر شده یک دستگاه (ظاهرا) آیفون جدید را می‌بینیم که این بار کاملا روشن است. این دستگاه که ظاهرا حداقل یکی از دو دستگاه آیفونی است که در مراسم روز سه‌شنبه رونمایی خواهد شد در قاب جلویی چیزی شبیه به یک آیفون 5S است که کمی کشیده شده‌ است.

Working-iPhone-6-unit-01

اما در قاب پشتی تغییرات زیادی دیده می‌شود و یک قاب تمام فلزی را می‌بینیم که دو قسمت بالا و پائین قاب به رنگ دیگری هستند و لنز دوربین هم مطابق تمام تصاویری که تاکنون درز کرده بود در گوشه بالای قاب پشتی در کنار لنز LED دوگانه جا خوش کرده است.

Working-iPhone-6-unit-03

لبه‌های کناری این دستگاه بر خلاف چهار نسل قبلی آیفون کاملا انحنا دارد و دکمه‌های قرار گرفته در کناره دستگاه نیز کاملا سعی شده با قاب و بدنه هم سطح شوند. دستگاهی که در این تصایور می‌بینیم مدل نقره‌ای آیفون بعدیست و احتمالا شاهد آیفون طلایی و خاکستری نیز خواهیم بود.

Working-iPhone-6-unit-02

صفحه هوم و رابط کاربری این دستگاه کاملا شبیه به آیفون 5S است و حالا ظاهرا جا برای ردیف ششم در رابط کاربری باز شده است. سیستم عامل روی دستگاه iOS8 است که به صورت پیش‌فرض بر روی آیفون بعدی نصب خواهد بود.

در ویدئویی که از این دو دستگاه منتشر شده فردی را می‌بینید که با استفاده از سنسور تاچ‌آی‌دی دستگاه را باز می‌کند.

Working-iPhone-6-unit-04

حالا می‌توان گفت که اپل در طراحی دستگاه چیزی برای نمایش دادن ندارد و تنها باید منتظر مشخصات فنی و قابلیت‌های ویژه‌ای باشیم که اپل روز سه‌شنبه با آنها ما را غافلگیر کند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. میلاد SXU می‌گوید

    حالا انگار باید چی می خواد بیاد همه رو باید باهاش حرف زد …….

  2. alex می‌گوید

    تصاویر به احتمال زیاد فیک هستن!!!!
    تو عکس دوم که 5s و 6 به پشت هستن دقت کنید فلاش آیفون 6 ئه دوتایی هست
    ولی تو عکسی که 3 تا عکس کنار هم هست سمت راستی میبینیم که فلاش 1 دونه هست!!!