سازندگان ندای وظیفه: «Advanced Warfare» بهترین بازی عمر ماست!

وی روز گذشته در حساب رسمی توئیتر خود چنین نوشت: “کار تقریبا تمام است. آخرین پولیش‌ها و رفع نقص‌ها بر روی بازی و بعدش کار من این‌جا تمام است. بهترین بازی عمرمان است. شکی در آن نیست.”

1

آقای “گلن اسکوفیلد” یکی از بنیان‌گذاران استودیوی Sledgehammer Games که اکنون به ساخت جدیدترین قسمت از بازی‌های “ندای وظیفه” یعنی “Advanced Warfare” است، در اظهار نظر اخیر خود در توئیتر، در فاصله‌ی فقط چند ماه مانده به انتشار، این بازی را “بهترین بازی که تا کنون ساخته” معرفی کرده است.

وی روز گذشته در حساب رسمی توئیتر خود چنین نوشت:

“کار تقریبا تمام است. آخرین پولیش‌ها و رفع نقص‌ها بر روی بازی و بعدش کار من این‌جا تمام است. بهترین بازی عمرمان است. شکی در آن نیست.”

دیگر بنیان‌گذار استودیوی Sledgehammer Games آقای “مایکل کاندری” همچنین در توئیتر خود در مورد این‌که به زمان عرضه‌ی Call of Duty: Advanced Warfare نزدیک می‌شوند، اظهار داشت که خیلی هیجان زده است. وی نوشت:

“من الان آن حسی را در دلم دارم که وقتی به یک چیز هیجان‌انگیز می‌رسید…#محض‌اطلاع”

پیش از این‌که این استودیو مامور ساخت بازی‌های ندای وظیفه شود، اسکوفیلد و کاندری با هم سری بازی Dead Space را برای شرکت الکترونیک آرتز خلق کردند. پیش از آن اسکوفیلد و همکارش در ساخت و توسعه‌ی بازی‌هایی تحت نام‌های معروفی همچون جیمز باند و ارباب حلقه‌ها کار می‌کردند.

Call of Duty: Advanced Warfare برای انتشار در روز 13 آبان بر روی پی‌سی، پلی‌استیشن 3 و 4 و ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان آماده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازی، معرفی آن در گیم‌نت فارنت را بخوانید.

Gamespot

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امیر رضا می‌گوید

    من که بی صبرانه منتظرشم ولی فکر کنم 6 یا 7.dvd باید باشه پس باید یه پولی براش کنار بزارم