موتورولا نسل دوم موتو ایکس را با قاب فلزی و پردازنده 4 هسته‌ای معرفی کرد

پس از چند ماه شایعه و درز تصاویر موتورولا بالاخره در یک رویداد پشت درب‌های بسته نسل دوم موتو ایکس را رونمایی کرد. این گوشی که تنها Moto X نامیده می‌شود دارای مشخصاتی بهتر و البته یک قاب فلزی است.

0

Motorola-New-Moto-X

برخلاف شایعات نام این گوشی موتو ایکس پلاس وان نخواهد بود و موتورولا باز هم اسم موتو ایکس را برای نسل دوم در نظر گرفته است. این گوشی حالا با قاب فلزی اطراف گوشی زیباتر از نسل پیش به نظر می‌رسد و درست مانند نسل گذشته می‌توانید از طریق وب‌سایت Moto Maker آن را با رنگ‌های دلخواه و قاب پشتی چوبی یا چرمی سفارش دهید.

Moto-X

صفحه‌نمایش موتو ایکس جدید به 5.2 اینچ با وضوح 1080p ارتقا پیدا کرده تا با تراکم پیکسلی 423 پیکسل بر اینچ قابل رقابت با پرچمداران رقبا باشد. این صفحه‌نمایش همچنین از نوع AMOLED بوده و با پوشش محافظ Gorilla Glass همراه است. ضخامت موتو ایکس جدید از 3.8 میلی‌متر در لبه‌ها تا 9.9 میلی‌متر در وسط متغیر بوده و گوشی 144 گرم با باتری 2300 میلی‌آمپرساعتی خود وزن دارد.

Moto-X-back-covers

پردازنده اسنپ‌دراگون 801 کوالکام برخلاف سال گذشته موتو ایکس جدید را هم‌تراز با سایر پرچم‌داران قرار می‌دهد و 4 هسته 2.5 گیگاهرتزی به همراه پردازنده گرافیکی ادرنو 330 و 2 گیگابایت رم مسلماً برای هر نوع فعالیت سنگینی کافیست. حافظه داخلی این گوشی 16 یا 32 گیگابایتی بوده و متأسفانه باز هم خبری از اسلات کارت حافظه نیست.

new-moto-x-motorola-2

دوربین گوشی حالا 13 مگاپیکسلی با دو فلش LED بر روی حلقه لنز با قابلیت فیلمبرداری 4K انتخاب شده و دوربین جلو نیز 2 مگاپیکسلی است.

اندروید 4.4.4 با امکانات اختصاصی موتورولا مانند فرمان‌های صوتی همیشه فعال و جسچرهای خاص با استفاده از سنسور فروسرخ جلوی دستگاه نرم‌افزار گوشی را تشکیل می‌دهند.

new-moto-x-motorola

در کنار موتو ایکس موتورولا همچنین یک هدست بلوتوث با نام Moto Hint معرفی کرده است که می‌توان با فرمان‌های صوتی با آن ارتباط برقرار کرد و ظاهری زیبا شبیه به موتو ایکس جدید دارد.

نسل دوم موتو ایکس قرار است در همین ماه با قیمت 499 دلار به صورت آنلاک به علاقمندان عرضه شود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.