ال‌جی تلویزیون 98 اینچی خود را با وضوح 8K به نمایش گذاشت

طبق روال همیشه ال‌جی هم سعی کرد تا دست پر به در نمایشگاه آیفا امسال حضور داشته باشد. اما در میان محصولات معرفی شده از جانب ال‌جی، تلویزیون ۹۸ اینچی این شرکت که وضوحی معادل 8K دارد و از صفحه نمایش OLED بهره‌ میبرد، واقعا تماشایی است.

5

همانطور که گفته شد این تلویزیون از صفحه نمایشی با وضوح 8K بهره می‌برد و ال‌جی مدعی‌ است که این میزان ۱۶ برابر بیشتر از وضوح صفحه نمایش‌های فول اچ‌دی فعلی است.

ال‌جی به غیر از نمایش این غول باکیفیت اطلاعات دیگری از آن منتشر نکرده اما کاملا مشخص است که با تلویزیونی بسیار گران قیمت طرف خواهیم بود.

LG-98-inch-8K-TV

با شناختی که از سیاست‌های شرکت ال‌جی سراغ داریم می‌توان گفت که هدف این شرکت از نمایش این تلویزیون با کیفیت در نمایشگاه‌ آیفا به رخ کشیدن قدرت فنی این ال‌جی در مقابل رقبا است.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. اقشین می‌گوید

    وقتی سورس 8k نداشته باشی چه فرقی میکنه؟ اصلاً تلویزیون 16k بسازن!
    الان همه جای دنیا، حتی آمریکا هم رزولوشن ساخت فیلم 4k است، پس 8k به چه درد میخوره؟
    برای تماشاگر خونگی بالاتر از فول اچ دی اصلاً احساس نمیشه، بلکه این فقط یه ترفندیه برای فروش بیشتر محصول!

    1. farhad می‌گوید

      مطمئن باش خیلی زود فیلمهای با کیفیت 8k هم ساخته میشه . الان دیگه تکنولوژی روز به روز داره پیشرفت میکنه .

      1. افشین می‌گوید

        همین الانش هم توی آمریکا میتونن با کیفیت ۱۶ کی فیلم بسازن، ولی چون کیفیت ۴ کی کافیه، الکی خودشون رو درگیر نمی کنن! پس مشکل تکنولوژیش نیست، مساله اینه که نیازی به رزولوشن بالاتر ندارن. ضمناً درنظر بگیرید که این فیلم ها رو روی پرده های بسیار عریض پخش می کنن، نه توی تلویزیون!

        1. مهبد می‌گوید

          نه اون 16k که شما میفرمایید آلترا واید است دوربین های 8k دیجیتال حرفه ای وارد هالیوود شده و محض اطلاع شما همه فیلمهای با بوجه بالا در اصل 8k فیلم برداری میشه و وقتی که روی دیسک برای فروش میاد 4k می کنند ولی آرشیو اصلیش 8k است.حتی اون زمان که دوبین های 8k نیومده بود از دوربین های 4k استفاده نمیشد در اصل این فیلمهایی که با دوربین های حرفه ای آپاراتی ساخته می شوند نیز کیفیتی در حد 8k دارند

  2. Amir می‌گوید

    مصرف برقش خیلی مهمه
    اینجوری بره جلو باید برا هر وسیله یک فیوز و کنتور جدا بذاری