هواوی Ascend P7 را به یاقوت کبود و قاب پشتی سرامیکی مجهز می‌کند

این طور که پیداست شایعات مطرح شده در خصوص تجهیز هواوی Ascend P7 به صفحه نمایشی از جنس یاقوت کبود و قاب سرامیکی در قسمت پشت این گوشی درست از آب در آمده است.

0

البته این نکته را باید خاطر نشان کرد که هواوی اولین شرکتی نیست که از صفحه نمایش یاقوت کبود در گوشی‌های خود استفاده کرده و قبلا شرکت Kyocera گوشی مدل Brigadier را که از این صفحه نمایش بهره می‌برد معرفی کرده است.

این طور که پیداست هواوی حسابی هوای پرچمدار خود را دارد چرا که پشت این گوشی نیز به قاب سرامیکی مجهز شده است که از استقامت بیشتری نسبت به قاب فعلی این گوشی برخوردار است. از لحاظ رنگ‌بندی نیز Asccend P7 از قاب فلزی طلایی رنگی بهره می‌برد.

البته این تغییرات تنها ظاهری می‌باشد و از لحاظ سخت‌افزار داخل گوشی هواوی همان پردازنده ۴ هسته‌ای با صفحه نمایش ۵ اینچ با کیفیت 1080p را به همراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای پرچمدار خود در نظر گرفته است. قیمت این گوشی نیز از جانب هواوی مشخص نشده اما کاملا بدیهی به نظر می‌رسد که با توجه به تغییرات ایجاد شده قیمت آن هم بیشتر شده باشد.

در پایان ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که هواوی با عرضه گوشی مجهز به صفحه نمایش یاقوت کبود، گوی سبقت را از اپل که مدت‌هاست رویای تجهیز محصولات خود به این صفحه نمایش را در سر می‌پروراند، ربود.

PhoneArena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.