اپل و سامسونگ کنار بروند! هواوی Ascend Mate7 سریع‌ترین حسگر اثر انگشت را دارد

حسگر اثر انگشت در گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ به هیچ‌وجه سریع یا دقیق نیست و به همین علت اغلب کاربران Touch ID در آیفون 5اس را ترجیح می‌دهند. اما هواوی به تازگی ادعا کرده فبلت جدید Ascend Mate7 آن‌ها حتی از آیفون نیز سریع‌تر عمل می‌کند.

6

Ascend-Mate7-fingerprint-sensor

همان‌طور که در معرفی رسمی Ascend Mate7 نوشتیم حسگر اثر انگشت Mate7 در پشت گوشی و زیر لنز دوربین قرار گرفته است اما برخلاف وان مکس اچ‌تی‌سی نیازی به سوایپ و کشیدن انگشت روی آن نیست. به ادعای هواوی با قرار دادن انگشت روی این سنسور در کمتر از یک ثانیه قفل گوشی باز می‌شود که این زمان حتی از حسگر آیفون نیز سریع‌تر است. علاوه بر این مهم نیست انگشت شما خیس باشد و یا خشک و اینکه آن را با چه زاویه‌ای روی حسگر قرار می‌دهید؛ حسگر Mate7 می‌تواند اثر انگشت را در 360 درجه تشخیص دهد.

Ascend-Mate7-fingerprint

به ادعای هواوی حسگر Touch ID انگشت را در دو مرحله اسکن می‌کند و حسگرهای به کار رفته در گوشی‌های سامسونگ و اچ‌تی‌سی نیز کاربر را مجبور به سوایپ می‌کنند که بسیار وقت‌گیر و کند است. البته این‌ها فقط ادعای هواوی هستند و امیدواریم وقتی Ascend Mate7 با قیمت 499 یورویی وارد بازار شد صحت ادعای هواوی را به چشم ببینیم و البته با انگشت لمس کنیم.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. مرتضی می‌گوید

    بهترین گوشی 2016 هست عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  2. نغمه می‌گوید

    بابا این هوآوی فقط تقلید کاره
    فقط تقلید کرده از برند ها
    گوشیه چینی آشغاله
    فقط اچ تی سی رو عشقه

  3. hassan می‌گوید

    هواوی واقعا معرکس,من خودم منتظرم honor7بیاد بخرمش

  4. حسام می‌گوید

    خدمت سامسونگ باز ها باید بگم این هواووی از اون سامی پلاستیکی خیلی بهتر

  5. همایون می‌گوید

    بوی گند محصولات چینی… خدا هم بزنه چینیه و آشغال

  6. Amir می‌گوید

    انگار اچ تی سی وان رو گذاشته تو پرینتر سه بعدی
    کپی در حد…..