ZTE و معرفی گوشی‌های Blade Vec با بدنه‌ای از جنس فیبرکربن!

این طور که پیداست شرکت ZTE هم دست پر به نمایشگاه آیفای امسال امده است، چرا که امروز طی مراسمی از سه گوشی جدید با مدل‌های ZTE Blade Vec در دو نسخه 4G و 3G به همراه ZTE kis 3 MAX رونمایی کرد.

0

نسخه 3G گوشی ZTE Blade Vec از ۲ سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و اولین بار در کشور آلمان عرضه خواهد شد و این در حالی است که ZTE Blade Vec نسخه 4G به صورت همزمان در کشور‌های آلمان، سوئد، بلژیک، فرانسه، رومانی، ترکیه، نروژ و اسلواکی به فروش خواهد رسید. جالب اینجاست که نام کشور انگلستان در این لیست قید نشده و از طرف دیگر شرکت ZTE عرضه این گوشی برای آمریکا را نیز بعید دانسته است.

ZTE-Blade-Vec-4G

هر ۲ نسخه ZTE Blade Vec از صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ بهره می‌برند و به سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ کیت‌کت مجهز بوده و باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپری دارند.

Blade-Vec-3G

ضخامت این گوشی‌های نیز تنها ۷.۸ میلی‌متر است و جنس پشت آنها از فیبر کربن می‌باشد. میزان رم در نظر گرفته برای ZTE Blade Vec نیز ۱ گیگابایت است که برای گوشی‌های امروزی مقدار زیادی نیست.

موضوع جالب دیگر اینکه سایر مشخصات سخت‌افزاری ۲ نسخه مختلف ZTE Blade Vec با هم متفاوت است. مدل 3G این گوشی از پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز در کنار ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی بهره می‌برد و به دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب به همراه فلش ال‌ای‌دی و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو مجهز می‌باشد.

اما مدل 4G گوشی ZTE Blade Vec از چیپست اسنپ‌دراگون ۴۰۰ به همراه فضای ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی بهره می‌برد. در خصوص دوربین نیز ZTE دو گزینه متفاوت را برای طرفداران این گوشی لحاظ کرده است خریداران می‌توانند مدل ۸ مگاپیکسلی این گوشی را به همراه دوربین ۱ مگاپیکسلی در جلو خریداری کنند و یا اینکه مدل ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو را انتخاب کنند.

همانطور که ابتدا گفته شد ZTE در کنار این دو گوشی محصول جدید دیگری با نامZTE Kis 3 MAX که ۲ سیم‌کارته می‌باشد را نیز معرفی کرد، گفته می‌شود که این محصول تنها در کشور انگلستان، آلمان، یونان و بلغارستان با قیمتی کمتر از ۱۰۰ یورو به فروش خواهد رسید.

ZTE-Kis-3-Max

رزولوشن صفحه نمایش ۴.۵ اینچی این گوشی نیز ۸۴۵ در ۴۸۰ پیکسل می‌باشد و دارای پردازنده ۲ هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز می‌باشد، میزان رم در نظر گرفته شده برای ZTE Kis 3 MAX نیز ۵۱۲ مگابایت بوده و از ۴ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی اطلاعات بهره‌ می‌برد، ZTE یک باتری ۱۸۵۰ میلی‌آمپری را نیز برای این گوشی جدید به خدمت گرفته است.

در خصوص امکانات تصویر برداری نیز باید گفت که از دوربین ۵ مگاپیکسلی در قاب پشتی و ۲ مگاپیکسلی در قاب جلویی استفاده می‌کند و به سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ کیت‌کت مجهز است. قابلیت تنظیم hard key و همچنین امکان فعال نمودن گزینه‌ای برای پاک شدن اطلاعات در زمانی که گوشی ربوده می‌شود نیز از جمله سایر امکانات این گوشی است.

گوشی ZTE Blade Vec نسخه 4G قیمتی معادل ۲۲۹ یورو خواهد داشت در حالی که نسخه 3G این گوشی ۱۷۹ یورو قیمت گذاری شده است و ZTE Kis 3 MAX با قیمت ۹۹ یورو به بازار عرضه خواهد شد.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.