رونمایی از لپ‌تاپ/تبلت ThinkPad Helix 2 لنوو با بدنه باریک‌تر و عمر شارژ بهتر

دستگاه ویندوزی و تغییرپذیر ThinkPad Helix لنوو همواره یک دستگاه امیدوارکننده بوده است که در واقع ترکیبی از یک تبلت و صفحه کلید بوده که صفحه نمایش آن امکان برگشت رو به جلو و یا عقب به صورت کامل را داشته است. حالا لنوو نسل دوم این دستگاه امیدوارکننده را رونمایی کرده است.

0

ThinkPad Helix 2 در واقع یک تبلت 11.6 اینچی بدون فن است که می‌تواند به یک صفحه کلید خاص خود متصل شده و نقش یک لپ‌تاپ را برای شما ایفا کند. نسل جدید از نسل قبلی خود که در سال گذشته به بازار معرفی شد، 12 درصد سبک‌تر و 15 درصد نازک‌تر است.

این تنها تغییرات نسل جدید نیست و لنوو عمر شارژ باطری این دستگاه هیبریدی را بهبود بخشیده و در واقع یکی از اولین دستگاه‌ها در نوع خود است که از پردازنده‌های جدید Core M اینتل بهره برده است.

thinkpad-helix-2

این پردازنده با توجه به معماری جدید خود 4.5 وات انرژی کمتری مصرف می‌کند که باعث افزایش عمر شارژ باطری دستگاه می‌شود. این دستگاه با استفاده از کیبرد قرار است 12 ساعت عمر شارژ باطری داشته باشد که شاهد افزایش 2 ساعتی آن نسبت به نسل قبلی به دلیل بهبود در بخش پردازنده آن هستیم.

لنوو قیمت آغازین این دستگاه را که قرار است با ویندوز 8.1 به بازار عرضه شود را 999 دلار و زمان عرضه آن را از مهر ماه اعلام کرده است.

Pcworld

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.