لنوو Vibe Z2 فبلت 64 بیتی با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی معرفی شد

اگر به صفحه‌نمایش‌ بزرگ، بدنه زیبا و باکیفیت و البته دوربین با وضوح بالا برای گرفتن سلفی نیازمندید لنوو Vibe Z2 را برای شما معرفی کرده است. این فبلت دقایقی پیش در نمایشگاه IFA 2014 برلین رونمایی شد.

0

احتمالاً Vibe Z2 Pro را با صفحه‌نمایش QHD شش اینچی و پردازنده اسنپ‌دراگون 801 به یاد دارید. اگر توان خرید این گوشی را ندارید لنوو Vibe Z2 را به همین منظور معرفی کرده است. این فبلت جدید با حفظ کیفیت ساخت بالا و ظاهر زیبای Vibe Z2 Pro نسخه ارزان‌تر آن را معرفی کرده است.

Vibe-Z2

Vibe Z2 با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی 720p از پردازنده 4 هسته‌ای و 64 بیتی اسنپ‌دراگون با سرعت 1.4 گیگاهرتز استفاده خواهد کرد و دوربین‌های 13 مگاپیسلی در پشت و 8 مگاپیکسلی در جلو چه برای تصاویر عادی و چه سلفی عالی به نظر می‌رسند. به ادعای لنوو این دوربین‌ها به سرعت از حالت استندبای آماده کار می‌شوند و دوربین جلو به صورت خودکار وظیفه زیباسازی چهره شما را بر عهده خواهد گرفت!

Lenovo-Vibe-Z2-pic

حافظه داخلی این فبلت 32 گیگابایت و باتری آن نیز 3000 میلی‌آمپرساعتی اعلام شده است. از دیگر مشخصات این فبلت خوش‌قیافه می‌توان به اتصال 4G LTE، مدل دوسیم‌کارته و اندروید 4.4 کیت‌کت با رابط کاربری VIBE UI لنوو اشاره کرد.

Vibe Z2 قرار است با قیمتی حدود 429 دلار از مهرماه در اروپا، آسیا و خاورمیانه عرضه شود.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.