لنوو Vibe X2 اولین گوشی لایه‌ای جهان با بدنه فلزی رونمایی شد

همان‌طور که لنوو در دعوتنامه مراسم IFA 2014 نیز وعده‌اش را داده بود بالاخره Vibe X2 از راه رسید. این گوشی با بدنه فلزی اما سه‌لایه که رنگ‌های آن از کناره گوشی مشخص است قصد حجوم به پرچمداران اندرویدی را دارد.

5

Vibe X2 با صفحه‌نمایش 5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی تنها 7.27 میلی‌متر ضخامت داشته و در رنگ‌های سفید، قرمز، طلایی و خاکستری تیره عرضه خواهد شد. این گوشی از پردازنده مدیاتک MT6595m هشت هسته‌ای واقعی استفاده می‌کند و به دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

وایب ایکس 2 دوربین‌هایی 13 و 5 مگاپیکسلی را در پشت و جلوی خود دارد و با آخرین نسخه اندروید به همراه پوسته Vibe لنوو عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری 2300 میلی‌آمپرساعتی، فلش LED و اتصال LTE اشاره کرد.

Lenovo-vibe-x2-ui

Vibe X2 همچنین با لوازم جانبی همراه است که لنوو آن‌ها را Xtensions می‌نامد. این لوازم شامل یک باتری خارجی اضافه و یک اسپیکر می‌شود. باتری به عنوان یک کیس تنها 5.1 میلی‌متر ضخامت داشته اما می‌تواند عمر شارژ را تا 75 درصد بهبود ببخشید.

Vibe X2 با قیمت 399 دلاری از بسیاری پرچم‌داران بازار ارزان‌تر است و قرار است از ماه آینده در دو نسخه تک‌سیم و دوسیم‌کارته به بازار خاورمیانه و اروپا بیاید.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. mohamad می‌گوید

    منم امسال کنکورمو دادم میخام بخرم…!

  2. R.E.Z.A می‌گوید

    استایل و امکاناتش عالیه اگه قیمتش تا 1300000 باشه میخرمش وگرنه میرم هانر 6 میخرم .فعلا اچ تی سی سنسیشن xe دارم .منتظر این گوشی میمونم

  3. نگین می‌گوید

    5اینچ کوچیکه
    حافظشم پایینه
    دوربینشم کمه

  4. سعید زعفرانی می‌گوید

    نمایشگرش چیه؟

  5. Amir می‌گوید

    اپل باید ایکن مسطح رو هم ثبت میکرد
    تا این چینی ها نتونن کپی کنن

    ولی در کل ادم میمونه چی بخره، کی بخره
    البته در مورد گوشی های اندرویدی میگم
    اصل کاری کارش درسته بحثی سرش نیست