اپ‌نت: بهینه‌سازی و افزایش سرعت گوشی اندرویدی شما با DU Speed Booster

اپلیکیشن‌های زیادی برای خالی کردن رم، پاکسازی حافظه و بهینه‌سازی گوشی‌های اندرویدی وجود دارند. اما اپلیکیشن DU Speed Booster شاید زیباترین و جالب‌ترین آن‌ها باشد.

5

این اپلیکیشن به صورت رایگان برای گوشی‌های با اندروید 2.1 و بالاتر در گوگل پلی عرضه شده است. نسخه دوم این اپ رابط کاربری حتی زیباتری را به همراه امکاناتی جدید به همراه آورده است.

DU-Speed-Booster-app

وقتی برای اولین بار این اپ را اجرا می‌کنید DU Speed Booster به صورت خودکار شروع به اسکن دستگاه کرده و پس از چند ثانیه درصد بهینه بودن گوشی را نمایش می‌دهد. با یک لمس روی این عدد عملیات بهینه‌سازی خودکار آغاز شده و ترتیب فایل‌های اضافه، اپلیکیشن‌های باز غیرضروری و اپ‌هایی که خودکار در آغاز به کار اندروید اجرا می‌شوند داده خواهد شد.

صفحه اصلی این اپ شش بخش مختلف دارد:

Accelerator: در این بخش آیتم‌های حاضر در رم گوشی مورد بررسی قرار گرفته و نمایش داده می‌شود و DU Speed Booster به صورت خودکار پیشنهاد می‌دهد کدام اپ‌ها را در رم نگه‌دارید و کدام اپ‌ها را با فشردن Accelerate دکمه از حافظه RAM گوشی پاکسازی کنید.

DU-Speed-Booster-2

Trash Cleaner: در این بخش فایل‌های اضافه و غیرضروری اسکن می‌شود. این فایل‌ها ممکن است Cache موقتی اپلیکیشن‌های دیگر، فایل‌های APK بلااستفاده، Thumbnailهای گالری و یا فایل‌های گزارش خطای اندروید باشد. اینجا هم می‌توانید موارد مورد نظرتان را انتخاب کرده و به حذف آن‌ها اقدام کنید.

App Manager: همان‌طور که از اسمش پیداست برای مدیریت اپلیکیشن‌ها به کار می‌رود. بخش Uninstall برای حذف اپ‌ها، APK Manager برای یافتن فایل‌های APK و حذف یا نصب دسته‌جمعی آن‌ها، Move to SD Card برای انتقال اپ‌ها به کارت حافظه و Top Free هم اپلیکیشن‌ها رایگان پیشنهادی را نمایش می‌دهد.

DU-Speed-Booster-1

Speed Test: برای تست سرعت دانلود و آپلود اینترنت برحسب مگابیت بر ثانیه و همچنین پینگ به کار می‌رود. در این بخش همچنین می‌توانید با تکان دادن گوشی یک حریف تصادفی از سراسر جهان برای مقایسه سرعتتان انتخاب کنید و نتیجه را ببینید. البته همان‌طور که می‌دانید نباید زیاد به برنده شدن در این بخش امید داشته باشید!

Security: این بخش به دو قسمت آنتی‌ویروس و Privacy Advisor تقسیم می‌شود که وظیفه قسمت دوم نشان‌دادن اپ‌هایی است که قادرند پیا‌م‌های شما را بخوانند، کانتکت‌ها را ببینند، مکان شما را ثبت کنند و مواردی از این دست. به این ترتیب اگر دسترسی خاصی برای یک اپ عجیب بود می‌توانید آن را حذف کنید.

Battery Saver: این بخش اپلیکیشن DU Battery Saver را پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید آن را از گوگل پلی دریافت کنید.

DU-Speed-Booster-3

در صفحه اصلی با سوایپ به چپ می‌توانید صفحه Game Booster را برای افزایش عملکرد و کارایی بازی‌ها ببینید. در این صفحه Du Speed Booster به صورت خودکار اپ‌های شما را بررسی کرده و بازی‌ها را شناسایی می‌کند. پس از آن وقتی این بازی‌ها را اجرا کنید حافظه رم پاکسازی شده و اپ‌های دیگر متوقف می‌شوند تا بازی‌ها با حداکثر سرعت اجرا شوند.

اپلیکیشن DU Speed Booster همچنین ویجتی هم برای بهینه‌سازی با یک لمس از صفحه خانگی و سوییچ تنظیمات رایجی مانند وای‌فای، نور، صدا و … دارد.

مزایا: طراحی زیبا – امکانات مفید – ویجت کارا

معایب: ویجت مزاحم در صفحه‌خانگی (قابل حذف در تنظیمات) – دقیق نبودن تست سرعت


دانلود

download-section-1

Google-PlayWindows-Phone-NA Sibche-NAWindows-Phone-Blank

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. alireza ahmad می‌گوید

    من نصب کردم. جواب داده وخوب

  2. میلاد sxu می‌گوید

    بهتر بکذاریم خود آندروید کار مراقبت را انجام دهد که دیگر کند نمی شود هرکار به غیر از این باعث کندی میشود .

  3. Alireza Moradi می‌گوید

    اپ بسیار خوبیه خیلی ممنون فارنت

  4. Amir می‌گوید

    دقیقا در مطلب مفصلی در خود فارنت استفاده از این نرم افزار ها زیر سوال برده شد
    که حتی بهترین اونا هم کاملا عملکردی عکس اون چیزی که میگن دارند
    و بیشتر باعث کندی و دردسر در اجرای برنامه میشند تا سرعت

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اون مطلب بیشتر در مورد Task Killerها بود. processهایی مثل فیسبوک یا messaging یا اینجور پروسس ها اگر از حافظه رم حذف بشن خود به خود برمیگردن و در نتیجه باعث کندی و افزایش مصرف شارژ میشن. این اپ سعی کرده پروسس های لازم رو شناسایی کنه و فقط غیرضروری ها رو ببنده