معرفی Xperia E3 سونی با شکل و شمایل یک پرچمدار اما قیمتی مناسب!

طبیعتا همه به گوشی‌های قدرتمند، سریع (و البته گران) مانند لپ‌تاپ‌شان نیاز ندارند و شاید این همان دلیل رقابت شدید در بازار گوشی‌هیا مقرون‌به‌صرفه باشد. حالا ظاهرا یک گوشی مدعی دیگر در این بازار پیدا شده: اکسپریا E3

0

شرکت سونی عصر امروز پس از رونمایی از پرچمدار خود اکسپریا زد 3، مینی پرچمدار خود اکسپریا زد 3 کامپکت و البته تبلت اکسپریا زد 3 کامپکت تبلت از گوشی جدید مقرون به صرفه Xperia E3 را نیز معرفی کرد.

البته این بدان معنا نیست که این گوشی چیزی از طراحی کمتر داشته باشد و سونی دقیقا این گوشی را با طراحی یک پرچمدار و البته قابلیت اتصال به شبکه 4G به بازار عرضه کرده است اما شاید این تنها نشانه‌های موجود در این گوشی از یک پرچمدار باشد.

Sony-Xperia-E3

Xperia E3 از صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 854 در 480 پیکسل، پردازنده 1.2 گیگاهرتزی و چهار هسته‌ای با چیپست اسنپ‌دراگون 400 بهره می‌برد. سونی در این گوشی از یک باطری با ظرفیت 2330 میلی‌آمپر ساعت، یک گیگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش با کارت حافظه میکرو اس دی و دوربین 5 مگاپیکسلی در قاب پشتی بهره برده است.

Sony-Xperia-E3-colors

در حالی که شاید این مشخصات چندان قابل توجه نباشد سونی در دوربین این گشوی قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی و البته قابلیت‌های جالب دوربین تصاویرHDR و عکسبرداری در حالت Timeshift burst را قرار داده است.

Xperia-E3_Sony

هنوز هیچ اطالاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نشده اما خب همچنان می‌توان قیمتی معادل قیمت گوشی‌های مقرون به صرفه بازار برای آن محتمل دانست.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.