ساعت هوشمند SmartWatch 3 سونی با Android Wear رسماً رونمایی شد

سونی مدت‌هاست که ساعت‌های هوشمند SmartWatch خود را تولید می‌کند. برخلاف اعلام قبلی این کمپانی نسل سوم SmartWatch حالا با سیستم‌عامل گوگلی Android Wear معرفی شده و به جای زیبایی بر روی کارایی تمرکز کرده است.

4

درست مانند ساعت‌های هوشمند اخیری مثل LG G Watch R یا ASUS ZenWatch ساعت هوشمند سونی نیز از پردازنده 4 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 400 و 512 مگابایت رم استفاده می‌کند. این ساعت صفحه‌نمایشی 1.6 اینچی داشته و 4 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 420 میلی‌آمپرساعتی آن را همراهی می‌کنند. شاید ساعت سونی نسبت به موتو 360 یا ZenWatch از نظر زیبایی حرفی برای گفتن نداشته باشد اما با استاندارد ضدآب و گردوغبار IP68 کاراتر به نظر می‌رسد.

به ادعای سونی این ساعت که با microUSB شارژ می‌شود می‌تواند دو روز کامل شارژ نگه‌دارد و اگر از آن استفاده‌ای نکنید 4 روز در حالت استندبای دوام خواهد آورد. همچنین سونی می‌گوید تغییرات آینده Android Wear برای مستقل‌تر کردن ساعت‌های هوشمند از گوشی‌ها به SmartWatch 3 نیز خواهد آمد و دیگر مجبور نیستید گوشی را هم حتماً با ساعتتان به بیرون از منزل ببرید.

ساعت هوشمند جدید سونی با قیمت نسبتاً بالای 230 یورو پاییز امسال از راه خواهد رسید.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. سعید زعفرانی می‌گوید

    خیلی زشته! ساعت ایسوس همه جوره اینو قورت میده!

  2. بهراد می‌گوید

    ولی از نظر من طراحی ساده و جذابی داره !

  3. fery می‌گوید

    بچه که بودم یک سری ساعت پلاستیکی برام میخریدند که مثلا من هم ساعت داشته باشم.شکلشون مثل همین ساعت بود.از نظر من اصلا قشنگ نیست.

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      باز شما وضعت خوب بوده ساعت پلاستیکی داشتی! ما مچ دستمونو گاز می‌گرفتیم از جای دندونامون به عنوان ساعت طرح اصلی استفاده می‌کردیم :))