رونمایی هایر از تبلت ویندوزی HaierPad W81

همان‌طور که از نامش پیدا است، با یک تبلت ویندوزی سر و کار داریم که از ویندوز 8.1 به عنوان سیستم‌عامل بهره می‌برد. البته این تبلت به جای استفاده از پردازنده‌های ARM از یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای اتم اینتل استفاده می‌کند.

2

معمولا وقتی صحبت از تبلت می‌شود، اولین نام‌هایی که به ذهن می‌رسند، اپل و سامسونگ است. “هایر” یکی از نام‌هایی است که شنیده شدن آن دنباله‌ی کلمه‌ی “تبلت” عجیب به نظر می‌رسد. ما در فارنت بعد از شنیدن نام هایر به یاد همه چیز می‌افتیم به جز تبلت!

به هر حال، این شرکت از تبلت ویندوزی جدید خود با نام HaierPad W81 رونمایی کرده است. همان‌طور که از نامش پیدا است، با یک تبلت ویندوزی سر و کار داریم که از ویندوز 8.1 به عنوان سیستم‌عامل بهره می‌برد. البته این تبلت به جای استفاده از پردازنده‌های ARM از یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای اتم اینتل استفاده می‌کند، که همین باعث می‌شود کسانی که نسبت به استفاده از اپ‌های مشترک با پی‌سی بدگمان هستند، راضی به خرید این تبلت شوند و با خیال راحت از همان نرم‌افزارهایی که در رایانه‌ی شخصی خود استفاده می‌کنند، این‌جا هم استفاده نمایند.

haier_w81

HaierPad W81 همچنین 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. نمایشگر 8 اینچی IPS با وضوح تصویر 1280×800 از دیگر امکانات این تبلت است. وای‌فای، بلوتوث و درگاه ورودی کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی نیز از جمله امکاناتی است که هایر برای تبلت خود در نظر گرفته است.

پیش‌بینی می‌شود که این تبلت حدود 280 دلار قیمت داشته باشد و تا زمستان امسال در اروپا عرضه شود. از ظواهر امر پیداست که هایر بازار امریکای شمالی را برای تبلت خود در نظر نگرفته است.

آیا هایر می‌تواند در میدانی که بسیاری از نام‌های دیگر با شکست روبرو شدند موفقیتی از آن خود کند؟ شاید قیمت پایین یکی از گزینه‌های وسوسه برانگیز برای برخی از خریداران باشد، اما باید برای مشخص شدن نتیجه صبر کنیم و ببینیم در عمل، چه اتفاقی می‌افتد. شما که به خرید این تبلت فکر نمی‌کنید، می‌کنید؟

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهرداد می‌گوید

    لوازم آشپزحونه منظورتونه؟
    حالا مثلا ال جی و سامسونگ ندارن؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      آخه هایر خیلی کمتر شنیده شده اسمش تو این زمینه‌ها. باز سامسونگ و ال‌جی فعالیت بیشتری داشتند تو بازار تبلت و موبایل و… ولی هایر؟!