نوت‌بوک 13 اینچی ایسر R13 با قابلیت تبدیل به 6 حالت مختلف معرفی شد

R13 به لولاهایی به نام Exel Aero تجهیز شده که ساختار یو مانندی را برای کاربر فراهم کرده تا در هر 6 حالت ممکن بتواند به راحتی از دستگاه خود استفاده کند.

0

شرکت ایسر از دو خط تولید جدید برای نوت‌بوک‌های خود رونمایی کرد. سری‌های R 13 و R 14، هر دو به فرم‌های قابل تبدیل مجهز شده‌اند. این بدان‌معناست که درب نوت‌بوک شما تنها بازوبسته نمی‌شود بلکه از حالتی پایدار به حالت دیگر قابل تبدیل است.

R13 به لولاهایی به نام Exel Aero تجهیز شده که ساختار یو مانندی را برای کاربر فراهم کرده تا در هر 6 حالت ممکن بتواند به راحتی از دستگاه خود استفاده کند.

Aspire-R13_six-modes

نوت بوک مد، حالت استانداردی برای این نوت‌بوک است. Ezel Mode صفحه‌نمایش را بالا و نزدیک‌تر می‌آورد و Stand Mode نیز به شما این امکان را می دهد تا به راحتی یادداشت برداری کنید.

Pad Mode صفحه‌نمایش را همانند یک تبلت در اختیار شما قرار می‌دهد، Tent Mode نیز برای فضاهای تنگ درنظر گرفته شده است و نهایتا Display Mode نیز صفحه‌نمایش را به نحوی به سمت بالا می‌آورد تا استفاده از آن برای مشاهده محتویات تصویری راحت‌تر باشد.

Aspire-R13_tablet_Win

مدل یادشده ضخامتی بسیار کم داشته و با استفاده از صفحه‌نمایش 13.3 اینچی آن می‌توانید از رزولوشن‌های 2560 در 1440 پیکسل و یا 1920 در 1080 پیکسل استفاده کنید.

سری R13 از مهرماه روانه بازار می‌شود و قیمت اولیه درنظرگرفته شده برای آن‌ها 899.99 دلار است.

 

SlashGear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.