آیا همکاری کپکام با Dimps به عرضه‌ی یک استریت فایتر جدید می‌انجامد؟

شرکت کپکام، ناشر عناوین استریت فایتر، ظاهرا برای ساخت یک پروژه‌ی سنگین بازی مبارزه‌ای که به نظر می‌رسد قسمت بعدی از همین بازی باشد، با استودیوی دیگری همکاری می‌کند.

0

Street Fighter 5 که به نوعی در خرداد ماه معرفی شده بود، گزینه‌ی اول حدس ما برای این همکاری است. این قضیه با توئیتی که تهیه‌کننده‌ی این بازی، آقای «یوشینوری اونو» ارسال کرده جدی‌تر می‌شود. وی در حساب رسمی توئیتر خود نوشت:

“ما در صدد همکاری با استودیوی Dimps برای ساخت یک بازی مبارزه‌ای جدید هستیم.”

street-fighter-tweet

علاوه بر استریت فایتر، می‌شود حدس‌های دیگری هم زد. به عنوان مثال، ادامه‌ای برای بازی Darkstalkers یا حتی یک بازی کاملا جدید می‌توانند از گزینه‌های روی میز باشند. اما احتمال رونمایی از استریت فایتر جدید بیشتر است، چرا که استودیوی Dimps در ساخت استریت فایتر 4 نیز به کپکام کمک کرده بود.

در حال حاضر چیز زیادی از استریت فایتر 5 نمی‌دانیم. چند شایعه پیرامون ادامه‌ی این سری که بیشتر آن‌ها از مصاحبه‌ی رییس کپکام که پر از گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده‌ی صنعت بازی‌سازی بود نشئت می‌گیرند. به علاوه اطلاعات اندکی که از توئیتر به دست آمده است و نشان می‌دهد که این بازی، شاید دارای المان‌های “خرید کنید تا برنده شوید” باشد، اما تنها چیزی که تایید شده، این است که استریت فایتر 5 در دست ساخت است. حالا شاید این بازی فعلا در مراحل اولیه‌ی ساخت قرار داشته باشد.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.