شایعه: GTA V برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید 23 آبان عرضه می‌شود

لیست فروش غیررسمی شایعات قبلی مبنی بر عرضه‌ی GTA V برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید در آبان ماه را تحکیم می‌کند.

2

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی تحسین‌شده‌ی راکستار یعنی GTA V احتمالا در اواسط نوامبر امسال عرضه خواهد شد. این در صورتی خواهد بود که تاریخ اعلام شده توسط چند فروشگاه بازی درست از آب در بیایند.

فروشگاه “Gem” که یکی از بزرگترین پخش‌کنندگان ویدئو گیم در انگلستان است و بسیاری از خرده فروشان بازی‌های مورد نیاز خود را از طریق این فروشگاه تامین می‌کنند، اخیرا در وبسایت خود نوشته است که این بازی در تاریخ 23 آبان (14 نوامبر سال جاری میلادی) منتشر خواهد شد. این تاریخ با روز جمعه، که معمولا بازی‌ها در این روز در اروپا عرضه می‌شوند مطابق است.

علاوه بر این خبر، VG247 ادعا می‌کند که از منابعی داخل راکستار شنیده است که این بازی در ماه نوامبر به بازار خواهد آمد.

gta5_thatcash

این جزئیات در مورد تاریخ عرضه‌ی این بازی هنوز تایید نشده ولی آخرین موج تقویت‌کننده‌ی شایعات از فروشگاه آنلاین Littlewoods می‌آید که این بازی را برای انتشار در 23 آبان در فروشگاه خود قرار داده بود.

بعد از این‌که خبرگزاری‌های گیم از لیست فروش Gem مطلع شدند، این فروشگاه تاریخ عرضه‌ی بازی را در وبسایت خود مجددا تغییر داده و به حالت “به زودی…” برگرداند.

راکستار هنوز در مورد این شایعات، و همچنین تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی خود اظهار نظر رسمی نکرده است، و هنوز تنها تاریخ رسمی برای انتشار این بازی “پاییز 2014” است. این بازی تابستان سال گذشته برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شده بود.

Gamespot

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Arsalan می‌گوید

    سری آخر این بازی رو تجربه نکردم ولی وفتی که بیاد تو ps4 تجربش میکنم!

  2. hadi می‌گوید

    ایولا ایشالا خوش خبر باشی همیشه D: