قیمت گلکسی نوت 4 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی لو رفت!

مدیامارکت دومین توزیع‌کننده برتر گوشی‌های هوشمند در جهان پس از Best Buy و اولین توزیع‌کننده برتر در اروپا، ماشه قیمت‌گذاری گلکسی نوت 4 سامسونگ در شعب فروشگاه‌های رسمی خود در روسیه را کشید و ظاهراً چهارمین نسل فبلت قدرتمند سامسونگ شبیه به نسل قبلی خود در زمان آغاز عرضه قیمت‌گذاری خواهد شد. این به آن معنی است که این فبلت ارزان به حساب نخواهد آمد!

4

بنابر قیمتی که مدیامارکت در روسیه اعلام کرده این فبلت در حدود 34هزار و 490 روبل برچسب قیمت بر خود خواهد دید که با قیمت روبل در برابر امروز بازار چیزی در حدود 940 دلار خواهد بود! البته این موضوع را در نظر داشته باشید که از نظر قیمت دستگاه‌های الکترونیکی مسکو شهری گران به‌حساب می‌آید و معمولاً چیزی در حدود 20 تا 30 درصد بالاتر از قیمت‌های موجود در سایر بخش‌های اروپاست.

با این حساب می‌توان انتظار داشت گلکسی‌نوت 4 سامسونگ چیزی در حدود 750 دلار قیمت خواهد داشت و این یعنی 100 دلار بالاتر از قیمت گلکسی اس 5 در زمان عرضه که دقیقاً شبیه به سیاست قبلی قیمت‌گذاری مدل‌های گلکسی‌نوت در مقایسه با گلکسی اس شرکت سامسونگ به‌حساب می‌آید. البته باید در نظر داشته باشید این قیمت مدل آنلاک گوشی است و معمولاً اپراتورهای مخابراتی خارجی قیمتی پائین‌تر را در ازای قراردادهای چندساله به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند.

در هر صورت اگر یک گوشی با صفحه‌نمایش سوپرآمولد 5.7 اینچی QHD و پردازنده اسنپ‌دراگون 805 و همچنین دوربین 16 مگاپیکسلی با فناوری OIS و البته با نام گلکسی نوت 4 سامسونگ باب میل شماست و طاقت انتظار تا آخر تابستان سال آینده برای عرضه فبلت بعدی سامسونگ را ندارید لطفاً بابت این قیمت غر نزنید!

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. سعید می‌گوید

    قیمت گوشی گلکسی اج پایین میاد

  2. سینا می‌گوید

    سلام افشین جان میخواستم بگم گلکسی نوت فور الآن قیمتش چند است میخوام بخرم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      2,291,000 تومان – بهمن ماه 1393

  3. افشین می‌گوید

    من که اولین مشتری این گوشی جالب هستم از همه نظر عالیه :)