اپ‌نت: با بازی …Alone با وقت آزاد خود خداحافظی کنید!

بازی‌های تمام‌نشدنی یا اصطلاحاً Endless اخیراً محبوبیت زیادی میان کاربران پیدا کرده است. بازی …Alone یک بازی جدید در این سبک است که در عین هیجان دقت بسیار بالایی را نیاز دارد و البته بسیار هم اعتیادآور است!

2

این دومین باری است که در اپ‌نت یک اپلیکیشن غیررایگان را معرفی می‌کنیم که البته به اعتقاد من ارزش خرید را دارد. …Alone برای اندروید و iOS و با قیمت 1.99 دلار عرضه شده است که با انواع گوشی‌ها و تبلت‌ها با وضوح مختلف سازگار است و از جمله معدود بازی‌هایی است که چه در تبلت و چه در گوشی تجربه یکسانی را فراهم می‌کند.

بازی‌های Endless Running که از Temple Run محبوب شد و Subway Surfers و Minion Rush نیز سبک آن را دنبال کردند اغلب حجیم و سه‌بعدی و یکنواخت هستند. بازی …Alone یک بازی تمام‌نشدنی متفاوت است که گرافیک دوبعدی آن تماماً با دست طراحی شده و از ظرافت بالایی برخوردار است.

Alone-Game

گیم‌پلی

در …Alone شما کنترل یک کشتی فضایی کوچک و البته بسیار سریع را برعهده دارید که دنیای اطراف آن رو به خراب شده است و باید کشتی را سالم از میان موانع مختلف عبور دهید. کنترل کشتی تنها با یک انگشت انجام می‌شود و پیشنهاد بازی این است که انگشت شست خود را در سمت چپ صفحه قرار دهید. نکته مهم اینجاست که حساسیت کنترل کشتی بسیار بالاست و با یک میلی‌متر تغییر مکان انگشت شما به بالا یا پایین کشتی شاید یکی دو سانتی‌متر جا‌به‌جا شود. اما نگران نباشید کنترل بسیار دقیق انجام می‌شود و در این دنیای سریع واقعاً به چنین حساسیتی نیاز دارید. اگر از کاربران گوشی‌ها یا تبلت‌های سری نوت سامسونگ هستید بازی کردن با S-Pen نیز جذابیتی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. کنترل بازی به‌صورت پیش‌فرض به صورت معکوس انجام می‌شود یعنی با بالابردن انگشت کشتی به سمت پایین حرکت می‌کند؛ اما می‌توانید در تنظیمات بازی این ویژگی را تغییر دهید.

Alone-2

در دنیای …Alone موانع و صخره‌های زیادی در میان راهتان وجود دارد. کشتی یک سپر محافظ دارد که توان دفع دو صخره کوچک را دارد اما در صورتی که به موانع بزرگ برخورد کنید احتمالاً کشتی در جا منفجر خواهد شد. خوشبختانه این سپر محافظ به سرعت و ظرف چند ثانیه مجدداً شارژ خواهد شد و همچنین وقتی به صخره‌های بزرگ و یا موشک‌ها نزدیک می‌شوید بازی به شما هشدار می‌دهد.

Alone-1

در هر صد متر از طول مسیر یک نقطه‌چین پیشرفت شما را نشان می‌دهد و هر هزار متر شما را به مرحله بالاتری می‌برد که رنگ پس‌زمینه متفاوت و مسلماً گیم‌پلی دشوارتری دارد. بازی از سطح Veteran آغاز می‌شود و با کسب 4000 امتیاز می‌توانید سطح بعدی را قفل‌گشایی کنید. در بازی هیچ پرداخت درون‌برنامه‌ای وجود ندارد و تنها راه باز کردن مراحل جدید تمرین و تکرار است.

Alone-3

گرافیک و صداگذاری

گرافیک مینیمال بازی به نحو عالی طراحی شده است و هر سطح و مرحله تم خاص خود را دارد. در برخی مراحل دنیا تاریک است و تنها با چراغ‌های جلوی کشتی باید آن را هدایت کنید. صداگذاری نیز با توجه به سرعت و هیجان بازی بسیار عالی انجام شده است و هیچ ایرادی نمی‌توان به آن گرفت.

Alone-4

همان‌طور که نوشته شد این بازی با قیمت 1.99 دلار عرضه شده است که البته شما می‌توانید نسخه کرک شده آن را هم پیدا کنید اما سازنده بازی یک حرکت جالب هم برای مبارزه با این‌کار در نظر گرفته است. اگر بازی متوجه شود که شما آن را خریداری نکرده‌اید پس از پیمودن 1000 متر اول کشتی کند شده و سر جای خود می‌ایستد! البته برای دور زدن این مشکل هم راه حل‌هایی وجود دارد اما پیشنهاد می‌کنیم برای حمایت از توسعه‌دهندگان چنین هزینه‌های اندکی را پرداخت کنید.


مزایا و معایب

مزایا: گیم‌پلی منحصربه‌فرد – گرافیک عالی – صداگذاری بسیار خوب – بدون پرداخت درون‌برنامه‌ای

معایب: قیمت 1.99 دلاری


تریلر بازی


دانلود

برای اندروید 2.3.3 و بالاتر و همچنین iOS 6 و بالاتر.

download-section-1

Google-PlayWindows-Phone-NA

Sibche-NAWindows-Phone-Blank

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    نسخه کرک شده این بازی در سایت هایی مثل آندرویدی ها میشه پیدا کرد

    گفتید ارزش خرید! تو ایران چجور میشه از کوگل استور خرید کرد ما که
    Credit card
    نداریم؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      سایت های زیادی هستند که میتونید ازشون گیفت کارت گوگل خریداری کنید.
      کد گیفت کارت خریداری شده رو در قسمت Redeem گوگل پلی وارد می کنید و بعدش می تونید به راحتی خرید کنید و تا دو ساعت اگر از بازی خوشتون نیومد وجه رو کامل برگشت بدید