تصاویر گوشی لنوو Vibe X2 درز کرد: اولین گوشی فلزی با طراحی لایه‌ای!

این روزها لنوو خیز بلندی برای کسب موفقیت در بازارهای جدید برداشته و امیدوار است با اضافه شدن موتورولا به مجموعه خود شاهد رشد هر چه بیشتر خود باشد.

0

یکی از جدیدترین دستگاه‌هایی که این شرکت پس از تصاحب موتورولا به این امید روانه بازار خواهد کرد گوشی هوشمند Lenovo Vibe X2 است که به احتمال فراوان در همین هفته و در نمایشگاه IFA 2014 برلین رونمایی خواهد شد اما به تازگی تصاویری از این گوشی هوشمند در میکروبلاگ ویبو چینی‌ها منتشر شده است.

چیزی که مشخص است این است که لنوو با Vibe X2 نشان می‌دهد که بر خلاف برخی پرچمداران بازار، طراحی را بسیار جدی گرفته است و تصاویر این مطلب به عنوان آخرین تصاویر این گوشی نشان می‌دهد که این گوشی از لباسی سراسر فلزی و طراحی متمایز لایه‌ای پوشیده شده که با برخورداری از این نوع طراحی شاهد استفاده از لایه‌های رنگی در اطراف گوشی هستیم که در تصاویر به خوبی مشهود است.

تاکنون مشخصات فنی زیر از Vibe X2 مشخص شده است:

– اندروید 4.4.2

– صفحه نمایش IPS با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل

– رم 2 گیگابایتی

– حافظه داخلی 16 گیگابایتی

– دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی

– دوربین 5 مگاپیکسلی در قاب جلویی

– باطری 2250 میلی‌آمپر ساعتی

اگر طراحی را کنار بگذاریم Vibe X2 لنوو یک گوشی اندرویدی نسبتا معمولی به حساب می‌آید که احتمالا با یک برچسب قیمت جذاب به بازار عرضه می‌شود!

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.