هواوی نسخه یاقوت کبود Ascend P7 را رسماً معرفی کرد

روز گذشته یکی از مدیران هواوی وجود نسخه‌ی یاقوت کبود Ascend P7 را تأیید کرد. حالا روابط عمومی این شرکت به این اتفاق واکنش نشان داده و به‌طور رسمی آن را تایید کرده است.

0

این دستگاه Ascend P7 Sapphire Edition نامیده می‌شود و به‌زودی وارد بازار کشور چین خواهد شد. از سویی می‌توان فقط عرضه‌ی این دستگاه را محدود به کشور چین دانست، چون شرکت هواوی هم فقط این کشور را خطاب قرار داده و منطقه‌ی دیگری را نام نبرده است.

بنا بر اعلام هواوی، این گوشی هوشمند دارای قابلیت پشتیبانی از 4G LTE هم هست که می‌تواند به‌خوبی در شبکه‌ی اپراتور China Telecom فعالیت کند.

در روزهای آینده باید منتظر اطلاعات بیش‌تری از این دستگاه، مانند قیمت آن باشیم. طبق صحبت‌های مقامات شرکت هواوی، این دستگاه پیش از معرفی آیفون 6 با صفحه‌نمایش یاقوت کبود، پا به بازار خواهد گذاشت تا بتواند یک برگ برنده در دست داشته باشد؛ البته در بازار میان‌رده‌ها.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.