Hyperlapse؛ اپلیکیشن جدید اینستاگرام/ جادوگر تصاویر در دستان شما!

اکثر ویدئوهایی که در حال حاضر در شبکه اجتماعی اینستاگرام مشاهده می‌کنیم از کیفیت خوبی بهره نمی‌برند اما به تازگی نرم‌افزار جدیدی برای ویرایش ویدئوها و قراردادن آن‌ها در این شبکه اجتماعی معرفی شده که تصاویری زیبا را آماده استفاده می‌کند.

0

تمام آنچه باید انجام دهید ضبط تصاویر و البته انتخاب سرعت آن‌ها از 1X تا 12X است. حال با استفاده از برنامه Hyperlapse می‌توانید تصاویر را بدون نیاز به برنامه‌های دسکتاپی آماده انتشار کنید.

نکته جالب، نام این برنامه است که مشابه برنامه عرضه شده توسط مایکروسافت در کنفرانس Siggraph است. برنامه یادشده نیز می‌توانست ویدئوهای بی‌کیفیت و با لرزش ضبط شده توسط دستگاه‌هایی مانند GoPros و یا گوگل گلس را با فرایندی پیچیده‌تر آماده بهره‌برداری کند. این برنامه در حال حاضر برای استفاده کاربران در اپل استور قرار گرفته و به زودی برای گوشی‌های اندرویدی نیز عرضه خواهد شد.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.