تصاویر جدیدی از موتو جی2 موتورولا لو رفت

کنفرانس 13 شهریور موتورولایی که زیر سایه‌ی لنوو قرار گرفته است، تب و تاب زیادی به راه انداخته است و باید منتظر چند دستگاه جدید در این مراسم باشیم.

0

می‌توان انتظار معرفی دستگاه‌هایی مانند Moto X+1، Moto 360 و گوشی هوشمند ارزان‌قیمت Moto G2 را کشید که هر کدام یک رده‌ی خاص از دستگاه‌ها را هدف قرار می‌دهند.

درحال‌حاضر Moto G2 توجه زیادی را به خود جلب کرده و یکی از اهداف اصلی لودهندگان است. انتظارات زیادی از موتو جی2 وجود دارد و این انتظارات هم به‌واسطه‌ی موفقیت موتو جی است؛ دستگاهی که می‌توان آن را یکی از برترین دستگاه‌ها در رده‌ی قیمتی خود دانست. حالا لودهنده‌ی هنگ‌کنگی، hellomotoHK، چند تصویر از موتو جی2 منتشر کرده و حتی مشخصاتی احتمالی هم به آن نسبت داده شده است.

چیزی که در تصویر مشخص است، افزایش اندازه‌ی صفحه‌نمایش از 4.5 به 5 اینچ است. این صفحه‌نمایش دارای رزولوشن 720p خواهد بود که این رزولوشن هم نسبت به موتو جی افزایش داشته است. دوربین آن 8 مگا پیکسلی و دارای دو بلندگوی استریو در جلو است. حتی یک درگاه کارت حافظه هم دارد که موتو جی از این درگاه بی‌بهره بود. در آخر قاب پشتی این گوشی هوشمند ارزان‌قیمت هم جداشدنی است و می‌توان طرح پیش‌فرض آن را با طرح‌های زیبای موتورولا تعویض کرد.

دیگر مشخصات لو رفته این‌گونه است: پردازنده‌ی چهارهسته‌ای Snapdragon 400، یک گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی 8 یا 16 گیگابایت. در ادامه می‌توانید تصاویری از این محصول را نیز مشاهده کنید.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.