مشکل جدید سرفیس پرو ۳: تبلتی که می‌تواند جایگزین ماهیتابه شما شود!

تبلت‌های سرفیس پرو 3 مایکروسافت که دارای پردازنده‌ی Intel Core i7 هستند از چند هفته پیش در آمریکا عرضه شده‌اند ولی به‌نظر می‌رسد که دارای مشکلات زیادی هستند.

0

متأسفانه کسانی که این لپ‌تاپ‌کش (!) مایکروسافت را تهیه کرده‌اند شاهد داغ کردن آن در طول ساده‌ترین کارها هستند.

البته همه‌ی دستگاه‌ها این مشکل را ندارند و فقط برخی از آن‌ها مشکل‌دار هستند؛ اما مشکلات آن‌ها بسیار جدی است. یکی از کاربران در انجمن‌های مایکروسافت تصویری را منتشر کرده است و به‌شدت از این اتفاقات شاکی است.

Surface Pro 3 Overheat

به گزارش برخی کاربران، این تبلت حتی در وب‌گردی‌های سبک و حتی در مواقع بیکاری هم شروع به داغ کردن می‌کند و فن آن با سرعت زیادی به حرکت در می‌آید. پس از این اتفاق دستگاه خاموش می‌شود و یک آیکون دماسنج روی صفحه نشان داده می‌شود تا دستگاه خنک شود.

در انجمن مایکروسافت مشکلات دیگری هم مطرح شده است که یکی از آن‌ها تغییر حالت قاب پشتی است. هم‌چنین کاربران از خالی شدن سریع باتری و ناتوانی در اجرای برخی بازی‌های ساده هم شکایاتی داشته‌اند.

سرفیس پرو 3 راه بسیار ناهمواری را طی کرده است. در مدل Core i5 آن شاهد مشکلات وای‌فای بودیم که حدود یک‌ماه پس از عرضه‌ی آن این مشکل رفع شد. حالا هم مشکلات دیگری گریبان‌گیر مدل i7 شده است که این اتفاقات قسمت کنترل کیفیت مایکروسافت را به شدت زیر اتهام می‌برد.

هم‌اکنون مایکروسافت در تلاش برای رفع این مشکلات و در حال جمع‌آوری گزارش‌های کاربران در انجمن خود است.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.