ال‌جی جی3 استایلوس معرفی شد: مدل ارزان‌تر جی3 با قلم مخصوص

اگر انتظار مشخصات عالی جی3 را به اضافه یک قلم استایلوس دارید متأسفانه جی3 استایلوس شما را ناامید خواهد کرد. در واقع این گوشی با مشخصات و البته قیمتی پایین‌تر عرضه خواهد شد. جی3 استایلوس از صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با وضوح 960 در 540 پیکسل بهره برده و دوربین‌های آن 13 و 1.3 مگاپیکسلی خواهد بود.

6

G3-Stylus

پردازنده 4 هسته‌ای این گوشی بر روی فرکانس 1.3 گیگاهرتز کلاک شده اما نوع دقیق آن مشخص نیست. از آن‌جایی که این گوشی به عنوان یک میان‌رده عرضه خواهد شد انتظار جیپست اسنپ‌دراگون 400 را با هسته‌های پردازشی Cortex-A7 در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 305 داریم.

این گوشی 8 گیگابایت حافظه داخلی، یک گیگابایت رم و شیار کارت حافظه دارد و از آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید کیت‌کت با رابط کاربری UX ال‌جی استفاده می‌کند. به این ترتیب تمامی امکانات نرم‌افزاری مفید جی3 مانند QuickMemo+، Dual Window، کیبورد هوشمند، Touch and Soot، Gesture Shot و رمزگذاری Knock Code بر روی این گوشی نیز موجود خواهد بود.

از دیگر مشخصات جی3 استایلوس می‌توان به باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی، ضخامت 10.2 میلی‌متری، وزن 163 گرمی، رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی و البته قلم استایلوس اشاره کرد. جی3 استایلوس قرار است از همین ماه ابتدا در برزیل و سپس آسیا، خاورمیانه و آفریقا عرضه شود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. sepide می‌گوید

    salam man not dash tam amniat narmafzarie paiini dare .via FAQ at be bot azash sakhte shode.via far arze item hafte goshi 2 tomani tabdil be asabab bazi shodva az karoftad .

  2. محمد می‌گوید

    من دارم گوشیه خوبیه با قیمت مناسب. واسه کارهای عادی روز مره مشکلی نداره

  3. مروارید می‌گوید

    دقیقا چرا کیفیتش پایین تره؟

  4. ARIA می‌گوید

    اسنپ 400 و آدرنو 330؟ مطمئنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اصلاح شد

  5. گل فروش می‌گوید

    مطمئنا نمی‌توان این اسمارت فون را در قد و قواره غولی چون گلکسی نوت 4 دانست و در بهترین حالت ال‌جی G3 استایلوس یک پرکننده خلأهای بازار اسمارت فون های استایلوس دار میباشد