منتظر یو‌اس‌بی دوطرفه در آیفون 6 نباشید!

در میان شایعات فراوان درباره‌ی کابل‌های لایتنینگ اپل با یو‌اس‌بی دوطرفه، حالا یکی از شرکای اپل در زمینه‌ی تولید کابل‌های لایتنینگ اعلام کرده که اپل سفارش خاصی برای تولید نداده است.

0

شرکت Moca.co ادعا می‌کند که درحالی‌که شاید شارژرهای جدید به همراه آیفون 6 عرضه شوند، اپل آمادگی عرضه‌ی کابل‌های لایتنینگ جدید را ندارد. درحال‌حاضر تولید کابل‌های فعلی برعهده‌ی این شرکت است و ادعا می‌کند اپل هنوز سفارشی برای تولید کابل‌های جدید ثبت نکرده است؛ اما این امر دلیل بر بی‌استفاده بودن کابل‌های جدید نیست.

طبق اظهارات این شرکت، نمونه‌های کابل جدید به اپل فرستاده شده‌اند ولی اپل هنوز سفارشی مبنی بر تولید انبود این کابل‌ها ثبت نکرده است و به نظر هم نمی‌رسد که بخواهد از آن‌ها در آیفون بعدی استفاده کند؛ چون ثبت سفارش این کابل‌ها باید چند ماه قبل از عرضه‌ی دستگاه ثبت شود تا همه‌چیز آماده باشد.

نکته‌ی دیگر این است که در حال حاضر شارژرهای جدید در دست تولید به‌وسیله‌ی این شرکت هستند و اپل هم به‌طور رسمی این طراحی را تایید کرده است. شدت جریان آداپتور جدید 2 آمپر است که دو برابر شدت جریان شارژر قبلی است. این شارژر با تمامی دستگاه‌های آیفون، آیپاد و آیپد مینی سازگار خواهد بود.

در ادامه می‌توانید ویدئویی از یو‌اس‌بی دوطرفه و آداپتور جدید ببینید.

MacRumors

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.