شایعه: موتو ایکس بعدی دارای صفحه‌نمایش سه‌بعدی و زوم اپتیکال خواهد بود

موتورولا قصد دارد موتو ایکس بعدی را با نام احتمالی Moto X+1 سیزدهم شهریورماه معرفی کند. پس از درز تصاویر و مشخصات احتمالی حالا خبرهایی در مورد صفحه‌نمایش سه‌بعدی و زوم اپتیکال شنیده می‌شود.

0

موتو ایکس پلاس وان از نظر مشخصات فنی چیزی از پرچمداران اندرویدی بازار بیشتر ندارد و در واقع گوشی‌های جدیدی که قرار است این ماه معرفی شوند در نگاه اول جذاب‌تر به نظر می‌رسند اما شاید موتورولا بخواهد ما را غافلگیر کند. صفحه‌نمایش سه‌بعدی در گوشی‌هایی مانند HTC Evo 3D و LG Optimus 3D توفیق چندانی پیدا نکرد و گوشی هوشمند آمازون نیز با آن همه حسگر و ایجاد تجربه سه‌بعدی به دلیل عرضه محدود جلب توجه نکرد. اما شاید موتورولا منظور دیگری از سه‌بعدی را در سر داشته باشد و یک ویژگی واقعاً مفید را به گوشی‌هایمان بیاورد.

شایعه بعدی به زوم اپتیکال در دوربین موتو ایکس پلاس وان اشاره دارد. زوم اپتیکال برای زوم بدون کاهش کیفیت عکس و با تکنیک‌های مکانیکی بر روی لنز انجام می‌شود و با وجود این‌که چیز جدیدی محسوب نمی‌شود با توجه به اندازه عادی لنز این گوشی حداقل در تصاویر درز کرده به نظر کمی بعید می‌آید.

به هر حال باید تا 13 شهریور و مراسم موتورولا در شیکاگو منتظر بمانیم. در این مراسم به جز موتو ایکس جدید قرار است موتو جی2 و موتو 360 نیز رسماً رونمایی شوند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.