اپ‌نت: بازی Duet نیم‌کره‌های چپ و راست مغز شما را هماهنگ می‌کند!

گاهی اوقات در کنار بازی‌های با گرافیک بالا و اکشن هیچ چیز مانند یک بازی ساده اما باکیفیت مغز شما را به چالش نمی‌کشد. بازی Duet از جمله بازی‌هایی است که با نهایت دقت و ظرافت طراحی شده و از دانلود آن پشیمان نخواهید شد.

2

Duet برای اندروید 2.3 و بالاتر و همچنین iOS 4.3 و بالاتر عرضه شده است. بازی برای اندروید رایگان بوده و تنها باید برای مراحل خاص آن پول بپردازید در حالی که برای دانلود آن از اپ‌استور باید 3 دلار پرداخت کنید. بازی Duet جدید نیست اما از آن‌جایی که نسخه جدید آن با مراحلی جذاب به تازگی منتشر شده و همچنین این بازی جوایز زیادی را کسب کرده است آن را برای اپ‌نت انتخاب کردم تا کاربرانی که با این بازی آشنا نیستند فرصت لذت‌بردن از آن را پیدا کنند.


گیم‌پلی

در بازی Duet شما نقش چرخش دو توپ رنگی یکی قرمز و دیگری آبی را برعهده دارید. با لمس سمت راست صفحه توپ‌ها در جهت ساعت‌گرد و با لمس نیمه سمت چپ توپ‌ها در جهت پادساعت‌گرد شروع به چرخش می‌کنند. هدف بازی این است که شما به سلامت از میان موانع گذشته و به پایان مسیر برسید.

Duet-1

در راه موانع ثابت و متحرک زیادی را در پیش رو دارید و باید با دقت هرچه تمام‌تر طوری توپ‌ها را بچرخانید که بدون برخورد به موانع از لابه‌لای آن‌ها عبور کنند چرا که اگر با آن‌ها برخورد کنید توپ ترکیده و مانند یک گلوگه پینت‌بال مانع را رنگ‌آمیزی می‌کند.

Duet-2

بازی ابتدا ساده شروع می‌شود و کم‌کم سخت و سخت‌تر می‌شود. در برخی موانع می‌توانید تنها دست خود را بر روی قسمتی از صفحه نگه‌داشته و ببینید که توپ‌ها چطور با دقت تمام از لابه‌لای موانع می‌گذرند. گاهی اوقات به سازنده بازی برای این همه دقت و ریزسنجی آفرین می‌گویید. در مراحل بعدی موانع متحرک‌، غیب‌شونده، سرعت‌های بالا و بزرگ و کوچک شدن موانع بر هیجان بازی می‌افزاید.

گیم‌پلی بازی به تنهایی پس از چند مرحله شما را جذب خود خواهد کرد اما گرافیک و صداگذاری عالی هم بدون شک باعث کسب جوایز و امتیازات خوب این بازی شده است.

Duet-3

مراحل داستانی بازی Duet برای اندروید رایگان است اما برای مراحل Epilogue و همچنین مراحل چالش‌برانگیز آن باید 2.99 دلار به صورت درون‌برنامه‌ای پرداخت کنید.


گرافیک

گرافیک بازی در عین سادگی بسیار جذاب است. تنها دو رنگ قرمز و آبی در دنیایی سیاه و سفید و پخش شدن رنگ و برجای ماندن اثر اشتباه شما بر روی موانع و همچنین پس‌زمینه متحرکی که به ایجاد یک فضای متفاوت کمک کرده همگی از عواملی هستند که باعث شده یک بازی کم‌عیب و نقض را شاهد باشیم.

Duet

اگر فضای تاریک با سلیقه شما جور در نمی‌آید می‌توانید در تنظیمات بازی رنگ‌ها را برعکس کرده و در محیطی روشن با موانع تیره بازی کنید.


صداگذاری

صداگذاری Duet را در کمترین بازی حداقل به این سبک دیده‌اید. همان‌طور که بازی پیشنهاد می‌کند بهتر است آن را با هدفون انجام دهید. مراحل بازی بر اساس احساس متفاوت انسان مانند خشم، اعتماد، گناه، امیدواری، افسردگی و … نامگذاری شده و واقعاً چنین احساساتی را به کاربر منتقل می‌کند. صدای راهنمای خانم هم در طول برخی مراحل باعث شده حس کنید در دنیای متفاوتی حضور دارید و بیشتر و بیشتر جذب دنیای Duet شوید.


مزایا و معایب:

مزایا: گیم‌پلی متفاوت و فوق‌العاده – گرافیک خوب – صداگذاری عالی

معایب: قیمت نسبتاً بالای نسخه کامل


تریلر بازی


دانلود

گفتنی است یک نسخه کپی از این بازی برای ویندوزفون نیز منتشر شده است اما کیفیت نسخه اصلی را ندارد.

دانلود بازی

download-section-1

Google-PlayApp-StoreWindows-Phone-NA

BazaarSibche-NAWindows-Phone-Blank

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. پویا می‌گوید

    این نظر این بنده ی حقیر رو پذیرا باشید و سرلوحه ی زندگیتون کنید اگه که میخاید آدم خیلی شجاعی باشید بیشترین فشار رو به نیمکره ی سمت چپ مغزتون بیارید چون که کسایی که نیمکره ی سمت چپ مغزشون فعال تره آدمای نترس تری نسبت به اون دسته ی دیگه هستن این پیام این حقیر رو خواهشآ نمایش بدهید تاشاید بعضی از انسانها دلیل ترس و ناآرامی درونی شون رو بفهمن

  2. civilar می‌گوید

    از گیم‌پلی خوب این بازی که بگذریم حتما باید به صداگذاری و موسیفی خوبش اشاره کرد. در کمتر بازی موبایلی این کیفیت وجود داره.