زمان تضمین بازگشت وجه گوگل پلی‌استور به 2 ساعت افزایش یافت

یکی از قابلیت‌های پلی‌استور گوگل، قابلیت درخواست بازگشت وجه می‌باشد که از طریق منوی Report a Problem صورت می‌گرفته است که البته تا قبل از این کاربران برای این کار تنها 15 دقیقه فرصت داشتند.

1

nexusae0_Screenshot_2014-07-31-09-50-28حالا بنا بر وب‌سایت AndroidPolice، این مدت زمان به 2 ساعت افزایش یافته است. بد نیست بدانید این کار بدون پرسیدن هرگونه سوالی صورت می‌گیرد و می‌‌توان به‌راحتی وجه پرداخت شده را پس گرفت. البته شاید برای همه‌ی اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها این کار ممکن نباشد.

همان‌طور که اشاره شد قبلاً برای این کار باید به صفحه‌ی Report a Problem مراجعه می‌شد، اما حالا یک کلید با نام Refund به صفحه‌ی اپلیکیشن‌های خریداری شده اضافه می‌شود و کاربر می‌تواند تا 2 ساعت پس از خرید، پول خود را پس بگیرد. بعد از 2 ساعت این کلید دیگر کار نخواهد کرد و جای خود را به کلید Uninstall می‌دهد.

گوگل رسماً این سیاست را در پیش نگرفته است و به‌نظر می‌رسد فقط برای آزمایش این که آیا با افزایش بازگشت وجه‌ها به توسعه‌دهندگان آسیبی می‌رسد یا خیر دست به این کار زده باشد.

Lifehacker

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    گوگل پلی بهتره به جای این کارا قابلیت
    Resume
    بذاره