اپ‌نت: Copy Bubble دستیار کپی پیست شما!

اگر شما هم مثل من با کپی کردن متون و محتوا از میان اپلیکیشن‌های مختلف زیاد سر و کار دارید حتماً محدودیت کلیپ‌بورد اندروید در نگهداری تنها یک آیتم شما را کلافه کرده است. چاره کار در دستان Copy Bubble است. یک حباب کوچک، دستیار کپی پیست شما!

0

حتماً می‌دانید که اگر متنی را در اندروید کپی کنید و پیش از استفاده متن دیگری را پس از آن کپی کنید محتوای دوم جایگزین اولی شده و به جز برخی گوشی‌های سامسونگ و ال‌جی راهی برای نگهداری آیتم‌های بیشتر در کلیپ‌بورد اندروید وجود ندارد. Copy Bubble یک حباب کوچک شبیه به اپ مسنجر فیس‌بوک و یا Link Bubble است که وظیفه آن نگهداری آیتم‌هایی است که کپی می‌کنید.

Copy-Bubble-1

وقتی متنی را از جایی کپی کنید انیمیشن کوتاهی درج شدن آن را در حباب Copy Bubble نمایش می‌دهد و عدد تعداد آیتم‌ها را نیز می‌توانید بر روی حباب مشاهده کنید. این حباب را مانند Chat Head مسنجر فیسبوک در هر کناره‌ای از صفحه به دلخواه خود قرار دهید تا به راحتی در دسترس باشد و البته مزاحم کارهای شما نیز نشود. شفافیت این حباب در تنظیمات و از قسمت Transparent قابل دسترسی است. Transparent شفاف‌ترین حالت، Translucent حالت میانه و Opaque نیز واضح‌ترین حالت را فعال می‌کند.

با لمس حباب لیست تمامی آیتم‌هایی که کپی کرده‌اید نمایش داده می‌شود و می‌توانید هرکدام از آن‌ها را برای پیست کردن در جای دلخواه انتخاب کنید. دکمه مداد برای ویرایش آیتم، دکمه کاغذ شکل برای کپی کردن، مولکول برای به اشتراک‌گذاری مستقیم به سایر اپ‌ها و نهایتاً ضربدر برای حذف آیتم به کار می‌رود. تصور کنید در مورد موضوعی مثل “چالش سطل یخ” تحقیق می‌کنید. از سایت‌های مختلفی مانند فارنت اطلاعات متفاوتی را پیدا می‌کنید و دوست دارید همه آن‌ها را با یکدیگر در یک یادداشت یا صفحه Word درج کنید. با Copy Bubble می‌توانید پس از کپی کردن همه آن‌ها از دکمه Multiple Choices در بالای صفحه هرتعداد آیتمی را که می‌خواهید انتخاب کرده و کپی کنید. سپس به اپ یادداشت‌برداری مورد نظرتان رفته و آن‌ها را به ترتیب و یکباره پیست کنید.

Copy-Bubble-2

همچنین تاریخ کپی شدن هر کدام از آیتم‌ها نیز مشخص است و اگر لینکی مربوط به یک تصویر یا صفحه وب را کپی کرده باشید می‌توانید از درون حباب با لمس آن محتوا را ببینید. در تنظیمات اپ می‌توانید آیکن آن را در نوار اعلان‌ها فعال کنید تا بتوانید از آن‌جا حباب را مخفی و یا ظاهر کنید و یا کلاً آن را ببندید. با نگه‌داشتن حباب هم منوی کوچکی برای مخفی کردن، بستن و یا ورود به تنظیمات وجود دارد. در تنظیمات همچنین امکان تغییر اندازه حباب و اجرای خودکار Copy Bubble پس از روشن شدن گوشی یا تبلت وجود دارد.

انیمیشن باز شدن حباب در وضوح بالا کمی با کندی انجام می‌شود و همچنین حرکت دادن آن و باز و بسته کردن هم به کیفیت اپ فیس‌بوک نیست اما کوچکترین اختلالی هم در کاربرد برنامه ایجاد نمی‌کند. در یک جمع‌بندی می‌توان گفت این اپلیکیشن برای برخی کاربران بسیار ضروری و حیاتی است و شاید جایگزین بهتری هم برای آن وجود نداشته باشد. Clipper یکی از برنامه‌های جایگزین است که البته کار با آن به راحتی حباب نیست و همچنین کلیپ‌بورد سامسونگ و ال‌جی هم چنین امکاناتی را ارائه نمی‌دهد.

دانلود

این اپلیکیشن را می‌توانید برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی با اندروید 4.0 و یا بالاتر دانلود کنید.

download-section-1

Google-PlayWindows-Phone-NA

Sibche-NAWindows-Phone-Blank

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.