مشخصات و ویژگی‌های دوربین گلکسی نوت 4 سامسونگ لو رفت

حالا که کمتر از دو هفته به رونمایی رسمی از گلکسی نوت 4 باقی مانده است مشخصات کامل و همچنین ویژگی‌های نرم‌افزاری دوربین پرچمدار جدید سامسونگ مانند دکمه شاتر مجازی لو رفته است.

3

این فبلت از یک سنسور 16 مگاپیکسلی IMX240 ساخت سونی با لرزش‌گیر اپتیکال OIS بهره می‌برد که جای خالی آن در گلکسی اس 5 به شدت احساس می‌شد. این مدل قابلیت فیلمبرداری با وضوح 4K را با سرعت 30 فریم بر ثانیه دارد و احتمالاً مانند گلکسی نوت 4 و گلکسی اس 5 کیفیت فوق‌العاده‌ای را به نسبت رقبا ارائه خواهد کرد.

دوربین جلو هم حالا 3.7 مگاپیکسلی انتخاب شده تا توانایی عکسبرداری و فیلمبرداری در وضوح WQHD یا همان 2560 در 1440 پیکسل یعنی به اندازه وضوح صفحه‌نمایش را داشته باشد؛ چرا که حداقل انتظار کاربر این است که دوربین جلو وضوحی برابر با وضوح صفحه‌نمایش داشته باشد.

Side-Touch

یکی از ویژگی‌های جالب نرم‌افزاری Side Touch نام دارد که با استفاده از یک سنسور مخصوص کناره بالایی دستگاه هنگام عکاسی را تبدیل به یک دکمه مجازی شاتر می‌کند. البته این ویژگی هنگام فیلمبرداری و یا در حالت‌های خاص عکاسی مانند Portrait Mode و Easy Mode کار نمی‌کند و همچنین برخلاف دکمه‌های سخت‌افزاری خبری از یک فشار کم برای فوکوس و فشار بیشتر برای ثبت عکس نیست.

Galaxy-Note-4-camera-gesture

وقتی صفحه خاموش است با لمس صفحه توسط دو انگشت و جداکردن انگشتان از یکدیگر اپلیکیشن دوربین به سرعت باز می‌شود. همچنین حالت‌های خاصی که در Galaxy K Zoom برای گرفتن سلفی وجود داشت به گلکسی نوت 4 آمده و ویژگی‌های خوب دوربین گلکسی اس 5 مانند فوکوس سریع با فناوری Phase detection و همچنین فوکوس انتخابی و HDR زنده نیز خوشبختانه در گلکسی نوت 4 نیز وجود دارند.

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    اپل میخواد گوشی بسازه بتیدباهمه شرکتها قراردادببنده واسش تولیدکنن صفحه نمایشو باس بیادباسامسونگ ببنده چیپهاشم سامسونگ میزنه ینیوردوربینم که سونی میزنه من موندم این اپل این همه بادانداخته به خودش چراانقد ضعیفه فناوریش باورکنین پشت پرده پول بیشتریم میده که شرکتای دیگه دهنشونو ببندن تاضایش نکنن:-)

  2. fery می‌گوید

    اون که کپی میکنه اپل .آها یادم رفت اپل الهام میگیره.اپل بره به جون اوباما دعا کنه که حکم دادگاه و وتو کرد وگرنه بخاطر کپی کاری تو همون آمریکا هم نمیتونست گوشی بفروشه.سنسور دوربین نت 4 هم مطمئنا همون ایزوسل ساخت خودشه.وقتی رو آلفا و s5 میتونه بزاره،چرا رو این نزاره؟

  3. ali می‌گوید

    چند روز دیگه جیغ و داد کمپانی های معروف بلند میشه و بعد مثل همیشه شکایت از سامسونگ بخاطر تقلب.