شایعه: موتورولا در حال آماده‌سازی 8 گوشی هوشمند جدید شامل یک نکسوس

به نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد با سر و صدای زیادی از زیر چتر گوگل خارج شود و در حال حاضر بر روی 8 گوشی متفاوت کار می‌کند. برخی از این گوشی‌ها احتمالاً ماه آینده معرفی شده و تا پیش از زمستان عرضه خواهند شد.

0

لیست این هشت گوشی عبارت است از: Moto X+1، Moto G2، Moto X Play، Moto S، DROID، DROID Turbo، DROID Maxx و نکسوس. البته نکته جالب اینجاست که عرضه برخی از این مدل‌ها به موفقیت مدل‌های قبلی مروبط است. به طور مثال گفته می‌شود اگر فروش ایکس پلاس وان رضایت‌بخش بود DROID Turbo احتمالاً عرضه نخواهد شد و تنها یکی از دو گوشی Moto S یا Moto X Play عرضه خواهد شد.

همان‌طور که پیش از این گفتیم احتمالاً Moto S همان نکسوس بعدی یا Shamu باشد که ممکن است در دو نسخه یکی با برند نکسوس و دیگری به عنوان یک گوشی موتورولا عرضه شود. سری DROID جدید هم احتمالاً مانند سابق دارای سه عضو خواهد بود که نسخه Turbo با پردازنده اسنپ‌دراگون 805 قوی‌ترین آن‌ها خواهد بود.

شایعات مربوط به فبلت 6.3 اینچی کوانتوم نیز به نظر در گزارش جدید تکذیب شده است.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.