ال‌جی و معرفی دو گوشی اندرویدی ارزان‌قیمت: L Fino و L Bello

ال‌جی ساعاتی پیش دو گوشی ارزان‌قیمت اندرویدی را با شکل و شمایل شبیه به جی3 معرفی کرد. این دو گوشی که از نسل سوم شبکه مخابراتی 3G بهره می‌برند در نمایشگاه IFA 2014 به معرض دید عموم قرار داده خواهند شد.

0

LG L Bello

LG-L-Bello

L Bello گوشی نسبتاً قوی‌تری است و با حاشیه‌های باریک‌تر و رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی شباهت بیشتری به جی3 دارد. این گوشی با پردازنده 4 هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی، صفحه‌نمایش 5 اینچی با وضوح FWVGA (854×400) از نوع IPS، دوربین 8 مگاپیکسلی، یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه قابل ارتقا معرفی شده است.

ابعاد این گوشی 138.2 در 70.6 در 10.7 میلی‌متر بوده و یک باتری 2540 میلی‌آمپرساعتی توان‌بخش آن است.

LG L Fino

LG-L-Fino

L Fino گوشی ارزان‌تری است که از صفحه‌نمایش 4.5 اینچی با وضوح WVGA استفاده کرده و پردازنده 4 هسته‌ای آن بر روی 1.2 گیگاهرتز کلاک شده است. دوربین 8 مگاپیکسلی، یک گیگابایت رم، حافظه داخلی 4 گیگابایتی با شیار کارت حافظه و باتری 1900 میلی‌آمپرساعتی از مشخصات این گوشی است.

این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، زرشکی، سبز یا سورمه‌ای و با ابعاد 127.5 در 67.9 در 11.9 میلی‌متر عرضه می‌شود.

این دو گوشی قرار است از شهریورماه در آمریکای لاتین و پس از آن در اروپا و آسیا عرضه شوند. قیمت گوشی‌ها نیز هنگام عرضه مشخص خواهد شد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.